Гідромеханічні коробки передач завжди були вважані більш надійними і стабільними порівняно з роботизованими трансмісіями або варіаторами, і я теж так думав. Але навіть вони не застраховані від різних проблем. Чи не часто ми чуємо, що японська якість — це гарантія бездоганної роботи трансмісії на багато років? Але, як показує практика, ситуація може бути зовсім не такою, як нам хочеться вірити. Тому я вирішив розібратися, які саме японські коробки передач можуть піднести сюрпризи, і на що звертати увагу, коли вибираєш автомобіль.
Одна з таких трансмісій — це п’ятиступінчастий автомат Jatco. Встановлювався він на Nissan, Infiniti і Suzuki з 2000 по 2018 рік, і на перший погляд, виглядає все просто чудово. Але цей автомат розраховували на досить потужні двигуни, включаючи 5,6-літровий V8, і якщо машина використовувалася, наприклад, для спортивного водіння або їзди по бездоріжжю, трансмісія може зазнавати серйозних навантажень. А це вже означає, що вона може перегріватися, і тоді починаються проблеми з гідротрансформатором і соленоїдами. І ось тут може виникнути неочікувана поломка, якщо не врахувати особливості експлуатації.
Ще одна коробка, на яку варто звернути увагу, — шестиступінчастий автомат Aisin TF60/TF80, який став популярним з 2001 року і використовувався в Volvo, Opel та деяких моделях Audi. І хоч вона начебто чудова, ця трансмісія дуже чутлива до перегрівів. Це сильно знижує її ресурс, і якщо не міняти оливу вчасно, вона може зіпсувати соленоїди, що вже призведе до серйозних поломок. Якщо довго тягнути з обслуговуванням і не міняти масло після 60 000 км, то можна потрапити на досить дорогий ремонт.
І ось ще одна трансмісія, яка, здається, не така вже безпроблемна, як обіцяють. Це шестиступінчастий Aisin U660, розроблений у 2006 році, який став ставитися на популярні моделі Toyota і Lexus. Основна проблема тут — підшипник, який з часом може почати люфтити, і це викликає неприємні вібрації. Якщо цю проблему не вирішити своєчасно, то ці вібрації можуть спричинити серйозні поломки, аж до тріщин у корпусі трансмісії. А ще тут часто виникають проблеми з гідротрансформатором. Загалом, ремонт цих коробок може бути досить дорогим.
І ось що мені здається: усі ми чули про японську якість, і це стало певним міфом. Ми автоматично віримо, що трансмісії, які вироблені в Японії, завжди будуть служити довго і без проблем. Але насправді не всі японські коробки передач настільки надійні, як нам кажуть. Тому перед покупкою важливо не просто довіряти марці, а реально вивчити конкретну модель трансмісії, ознайомитись із її характеристиками і почитати відгуки тих, хто вже користувався таким авто.
Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…
У Skoda Auto впевнені, що механічні коробки, "роботи" з подвійним зчепленням і класичні автомати ще…
Сучасні автомобілі вже давно перестали бути просто транспортом - це складні технічні пристрої. З кожним…
Renault натякнула на можливе повернення "заряджених" моделей Renault Sport, незважаючи на офіційну відмову від лінійки…
Деякі водії взимку користуються іншим транспортом або мають окремі авто для різних сезонів. Інколи машина…
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Leave a Comment