Гідромеханічні коробки передач завжди були вважані більш надійними і стабільними порівняно з роботизованими трансмісіями або варіаторами, і я теж так думав. Але навіть вони не застраховані від різних проблем. Чи не часто ми чуємо, що японська якість — це гарантія бездоганної роботи трансмісії на багато років? Але, як показує практика, ситуація може бути зовсім не такою, як нам хочеться вірити. Тому я вирішив розібратися, які саме японські коробки передач можуть піднести сюрпризи, і на що звертати увагу, коли вибираєш автомобіль.
Одна з таких трансмісій — це п’ятиступінчастий автомат Jatco. Встановлювався він на Nissan, Infiniti і Suzuki з 2000 по 2018 рік, і на перший погляд, виглядає все просто чудово. Але цей автомат розраховували на досить потужні двигуни, включаючи 5,6-літровий V8, і якщо машина використовувалася, наприклад, для спортивного водіння або їзди по бездоріжжю, трансмісія може зазнавати серйозних навантажень. А це вже означає, що вона може перегріватися, і тоді починаються проблеми з гідротрансформатором і соленоїдами. І ось тут може виникнути неочікувана поломка, якщо не врахувати особливості експлуатації.
Ще одна коробка, на яку варто звернути увагу, — шестиступінчастий автомат Aisin TF60/TF80, який став популярним з 2001 року і використовувався в Volvo, Opel та деяких моделях Audi. І хоч вона начебто чудова, ця трансмісія дуже чутлива до перегрівів. Це сильно знижує її ресурс, і якщо не міняти оливу вчасно, вона може зіпсувати соленоїди, що вже призведе до серйозних поломок. Якщо довго тягнути з обслуговуванням і не міняти масло після 60 000 км, то можна потрапити на досить дорогий ремонт.
І ось ще одна трансмісія, яка, здається, не така вже безпроблемна, як обіцяють. Це шестиступінчастий Aisin U660, розроблений у 2006 році, який став ставитися на популярні моделі Toyota і Lexus. Основна проблема тут — підшипник, який з часом може почати люфтити, і це викликає неприємні вібрації. Якщо цю проблему не вирішити своєчасно, то ці вібрації можуть спричинити серйозні поломки, аж до тріщин у корпусі трансмісії. А ще тут часто виникають проблеми з гідротрансформатором. Загалом, ремонт цих коробок може бути досить дорогим.
І ось що мені здається: усі ми чули про японську якість, і це стало певним міфом. Ми автоматично віримо, що трансмісії, які вироблені в Японії, завжди будуть служити довго і без проблем. Але насправді не всі японські коробки передач настільки надійні, як нам кажуть. Тому перед покупкою важливо не просто довіряти марці, а реально вивчити конкретну модель трансмісії, ознайомитись із її характеристиками і почитати відгуки тих, хто вже користувався таким авто.
На початку повномасштабного вторгнення уряд України ухвалив низку рішень, які суттєво спростили життя водіям. Одне…
Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину…
Двигун N55, що з'явився наприкінці 2000-х, швидко завоював популярність завдяки надійності, динаміці та універсальності. Його…
Згідно з останнім звітом, відомий японський виробник Nissan опинився лише на 12-му рядку рейтингу з…
Експерти Consumer Reports склали рейтинг автомобілів з найнижчим рівнем лояльності власників, тобто моделей, які водії…
В Україні водій зобов'язаний мати при собі три основні документи: посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво…
Leave a Comment