Авто

Експерти розповіли, які японські автомобілі мають найменш надійні коробки передач

Гідромеханічні коробки передач завжди були вважані більш надійними і стабільними порівняно з роботизованими трансмісіями або варіаторами, і я теж так думав. Але навіть вони не застраховані від різних проблем. Чи не часто ми чуємо, що японська якість — це гарантія бездоганної роботи трансмісії на багато років? Але, як показує практика, ситуація може бути зовсім не такою, як нам хочеться вірити. Тому я вирішив розібратися, які саме японські коробки передач можуть піднести сюрпризи, і на що звертати увагу, коли вибираєш автомобіль.

Що ще варто знати

Одна з таких трансмісій — це п’ятиступінчастий автомат Jatco. Встановлювався він на Nissan, Infiniti і Suzuki з 2000 по 2018 рік, і на перший погляд, виглядає все просто чудово. Але цей автомат розраховували на досить потужні двигуни, включаючи 5,6-літровий V8, і якщо машина використовувалася, наприклад, для спортивного водіння або їзди по бездоріжжю, трансмісія може зазнавати серйозних навантажень. А це вже означає, що вона може перегріватися, і тоді починаються проблеми з гідротрансформатором і соленоїдами. І ось тут може виникнути неочікувана поломка, якщо не врахувати особливості експлуатації.

Ще одна коробка, на яку варто звернути увагу, — шестиступінчастий автомат Aisin TF60/TF80, який став популярним з 2001 року і використовувався в Volvo, Opel та деяких моделях Audi. І хоч вона начебто чудова, ця трансмісія дуже чутлива до перегрівів. Це сильно знижує її ресурс, і якщо не міняти оливу вчасно, вона може зіпсувати соленоїди, що вже призведе до серйозних поломок. Якщо довго тягнути з обслуговуванням і не міняти масло після 60 000 км, то можна потрапити на досить дорогий ремонт.

І ось ще одна трансмісія, яка, здається, не така вже безпроблемна, як обіцяють. Це шестиступінчастий Aisin U660, розроблений у 2006 році, який став ставитися на популярні моделі Toyota і Lexus. Основна проблема тут — підшипник, який з часом може почати люфтити, і це викликає неприємні вібрації. Якщо цю проблему не вирішити своєчасно, то ці вібрації можуть спричинити серйозні поломки, аж до тріщин у корпусі трансмісії. А ще тут часто виникають проблеми з гідротрансформатором. Загалом, ремонт цих коробок може бути досить дорогим.

І ось що мені здається: усі ми чули про японську якість, і це стало певним міфом. Ми автоматично віримо, що трансмісії, які вироблені в Японії, завжди будуть служити довго і без проблем. Але насправді не всі японські коробки передач настільки надійні, як нам кажуть. Тому перед покупкою важливо не просто довіряти марці, а реально вивчити конкретну модель трансмісії, ознайомитись із її характеристиками і почитати відгуки тих, хто вже користувався таким авто.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: АКП

Останні записи

В Україні спростили правила для водіїв під час війни

На початку повномасштабного вторгнення уряд України ухвалив низку рішень, які суттєво спростили життя водіям. Одне…

06.10.2025

Що буде з двигуном, якщо заправити авто А-92 замість А-95

Експерти застерігають, що спроби зекономити на паливі можуть мати серйозні наслідки для двигуна. Використання бензину…

06.10.2025

Назано 5 найкращих авто BMW з легендарним двигуном N55

Двигун N55, що з'явився наприкінці 2000-х, швидко завоював популярність завдяки надійності, динаміці та універсальності. Його…

06.10.2025

Експерти розповіли про надійність автомобілів Nissan

Згідно з останнім звітом, відомий японський виробник Nissan опинився лише на 12-му рядку рейтингу з…

06.10.2025

Експерти назвали 10 автомобілів, власники яких більше не куплять їх повторно

Експерти Consumer Reports склали рейтинг автомобілів з найнижчим рівнем лояльності власників, тобто моделей, які водії…

06.10.2025

Обов’язкові документи водія в Україні та штрафи за їх відсутність

В Україні водій зобов'язаний мати при собі три основні документи: посвідчення водія відповідної категорії, свідоцтво…

06.10.2025