Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Час читання: < 1 хв.
0
Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день відчинених дверей для журналістів. Про нові продукти під час прес-конференції промовчали, натомість віце-президент HDNA Ха Хак Су відверто розповів про минулі продукти та тренди у дизайні інтер’єрів. Виявилося, що розворот на 180 градусів у бік фізичних клавіш пояснюється негативними відгуками покупців у США.

“Коли ми додавали інтегровані екрани в наші автомобілі, ми також намагалися встановити елементи керування на основі тачскринів, і людям це не сподобалося”, – сказав Ха Хак Су.

Спочатку Hyundai був зачарований вау-ефектом медіасистем у дусі Tesla, але в результаті було прийнято рішення повернутися до витоків. Корейська фірма провела тестування з фокус-групою: виявилося, що люди відчувають стрес та роздратування, коли хочуть щось налаштувати в екстреній ситуації, але не можуть цього зробити.

Втім, у майбутньому сенсорні екрани можуть повернутися. У міру розвитку технологій автономного водіння та систем допомоги водієві процес керування стане комфортнішим, водій буде більш розслабленим, а значить формат дизайну інтер’єру зміниться. За кермом доведеться менше концентруватися на дорозі, з’явиться можливість прибирати ноги з педалей, а значить, салони перепроектують з урахуванням цих змін.

Реклама

Цікаво, що у студії HDNA вважають великим успіхом дизайн екстер’єру Ioniq 5: Ха Хак Су заявив, що з цією моделлю Hyundai “вдалося знайти свою індивідуальність, тоді як інші бренди її втрачають”. Можна зробити висновок, що наступні моделі Ioniq будуть витримані у тому самому стилі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!