У світі існує організація, спеціалізацією якої є оцінка машин на екологічність. Її ім’я є Green NCAP. З 2020 року її протокол включає перевірку автомобілів на чистоту їх вихлопних газів, енергоефективність силових установок і викиди парникових газів в атмосферу.
Що ще варто знати
Днями суворі тести пройшли два електричні автомобілі (Jeep Avenger і Honda e:Ny1), чотири бензинові або бензинові м’які гібриди (Honda Civic, Skoda Karoq, Mini Countryman і Subaru Crosstrek) і один дизельний м’який гібрид (Mercedes GLC).
Електрокари заробили у випробуваннях максимальні п’ять зірок. Honda Civic , Mercedes GLC і Skoda Karoq – по три зірки, м’який бензиновий гібрид Mini Countryman – 2,5, а Subaru Crosstrek набрав всього 2 зірки.
Найвищі оцінки дісталися двом електромобілям. Зокрема Jeep Avenger , який заробив 97% ефективності та екологічності, а також Honda e:NY1 з 94%-ефективністю. Останній зіштовхнувся з проблемами лише під час тесту за низьких температур (-7 градусів за Цельсієм).
Гібриди показали себе також непогано. Наприклад, Honda Civic набрав у середньому 56 балів у випробуваннях, що зробило її найкращим вибором з погляду ефективності серед подібних автомобілів.
Щодо аутсайдерів, то тут затесався японський кросовер. Subaru Crosstrek вдалося заробити лише 2 зелені зірки та середній бал у 39 відсотків завдяки 2,0-літровому атмосферному бензиновому двигуну з постійним повним приводом, який, незважаючи на комбінацію з гібридною системою 118V e-Boxer та позитивні результати у боротьбі із забрудненнями мінімальної ефективності та екологічності.