Авто

Розкрито головні новинки Volkswagen 2025 року

Наступний 2025 стане важливим для німецького автовиробника Volkswagen. Йому належить представити відразу кілька ключових новинок і спробувати змінити не райдужну ситуацію, в якій опинилася компанія.

Бренд із Вольфсбурга вже оголосив про нові покоління двох своїх бестселерів, які представлять у 2025 році – T-Roc та Transporter. Але це далеко не всі новинки VW, які з’являться найближчим часом.

Портал «Motor1» назвав увесь список нових моделей Volkswagen, які дебютують у 2025 році, включивши до нього найбюджетніший електричний кросовер німецької марки.

VW ID.2

Незважаючи на те, що вихід цієї моделі заплановано на 2026 рік, перша статична презентація серійного ID.2 відбудеться вже наступного року. Наступник Polo буде збудований на платформі MEB Entry. Максимальна потужність машини складе 255 к.с., а запас ходу дорівнюватиме приблизно 450 кілометрам.

Volkswagen Tyron

Новий VW Tyron за своєю суттю є наступником семимісного Tiguan Allspace. У дизайні машини можна побачити паралелі з новими Tiguan та Skoda Kodiaq, особливо якщо звернути увагу на високу передню частину машини та задню секцію з суцільною світлодіодною поперечиною. 

У продаж Tayron надійде на початку 2025 року і комплектуватиметься сімома варіантами двигунів потужністю від 150 до 272 кінських сил. 

Volkswagen T-Roc

Друге покоління бюджетника T-Roc знову базуватиметься на платформі MQB, як і у випадку з Golf, який нещодавно зазнав рестайлінгу.

Компакт збереже бензинові двигуни потужністю 115 і 150 кінських сил, а також м’яко-гібридні силові установки. 

Volkswagen Transporter та VW Caravelle

Лінійка комерційних автомобілів “Фольксваген” у 2025 році поповниться новими моделями Transporter та Caravelle на базі Ford, представленими у вересні на виставці в Ганновері. Продавати машини будуть з трьома турбодизельними моторами потужністю 110, 150 і 170 кінських сил, гібридом на 232 «сили», що підключається, і трьома електричними силовими агрегатами на 136, 218 і 286 к.с. з батареєю ємністю 64 кВт/год.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому миття самообслуговування може вбити кузов та електроніку автомобіля

Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…

25.11.2025

Sony і Honda розширюють бренд Afeela: новий концепт дебютує на CES

Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…

25.11.2025

Skoda представила концепт із преміальним дизайном, але без прагнення до люксу

На мюнхенському автосалоні Skoda представила новий концепт, який викликав великий інтерес публіки. Генеральний директор Клаус…

25.11.2025

Прострочене посвідчення водія під час війни: що кажуть експерти та як діяти

В Україні останнім часом спостерігається зростання суперечливих ситуацій на дорогах: патрульні все частіше виписують протоколи…

25.11.2025

Фото з тестів показали новий Audi SQ2 e-tron із запасом ходу 500 км

На півночі Нової Зеландії помітили прототипи абсолютно нового Audi SQ2 e-tron 2027, що одразу привернуло…

25.11.2025

Чому бензин А-92 може нашкодити сучасним двигунам

Зі зростанням вартості пального та розхідників багато водіїв дедалі частіше замислюються над тим, як скоротити…

25.11.2025