BMW твердо вірить у можливість поєднання різних трансмісій і досі пакувала їх практично однаково. Але ситуація змінюється, і тому наступний iX3 матиме зовсім інший вигляд, ніж новий X3.
Що відомо про новинку
Портал Autoweek виклав рендери нового iX3 2025, а також розкрив про цю новинку баварської марки свіжі подробиці.
Голландські журналісти пишуть, що цього разу BMW хоче розділити X3 та iX3, зробивши з останнього унікальну модель як зовні, так і технічно.
Побудувати майбутній iX3 хочуть на новій платформі, призначеній виключно для електромобілів. Причому так, що автомобіль не матиме нічого спільного з простим X3.
Зовні «батарейна трійка» має приміряти на собі простіші лінії кузова, а також отримати менше надмірностей у декорі і вужчі псевдорадіаторні грати.
Довжина паркетника складе приблизно 4,8 метра, а колісна база машини досягне майже 3 метрів. Завдяки збільшенню відстань між осями баварським інженерам вдасться інтегрувати тяговий акумулятор у підлогу ще ефективніше, ніж було попереднього iX3, заощадивши внутрішній простір для пасажирів.
У Мюнхені обіцяють, що акумулятори у моделях Neue Klasse можна буде заряджати приблизно на 30 відсотків швидше, а запас ходу зростатиме приблизно з такою самою швидкістю.
Раніше цього року генеральний директор BMW заявив, що практично можна розраховувати на підзарядку близько 300 кілометрів запасу за десять хвилин. Запас ходу нового BMW iX3, ймовірно, становитиме близько 600 км.
Презентацію електричної новинки «БМВ» заплановано на кінець 2025 року.