В автосервісах не завжди беруться за ремонт старих машин, відмови часто мотивують нерентабельністю усунення деяких поломок. У цьому випадку фахівці пропонують повністю замінити пошкоджений вузол, або підвищують вартість послуг, пояснюючи це великими витратами часу. Експерти перерахували основні нелюбимі майстрами поломки машин.
Так часто співробітники СТО не беруться за мастильні роботи. Вартість їх невисока, у своїй вважаються брудними і невигідними з погляду оплати труда. Ремонт світлодіодної оптики також відноситься до небажаних, натомість пропонують придбати нові фари. Вартість їх для BMW або Mercedes-Benz може досягати 100 тисяч гривень, тоді як перепаювання несправних компонентів часто коштує 10 тисяч гривень. При цьому знайти спеціалістів можна у неофіційних сервісних центрах.
Заміна приводу ГРМ на автомобілях преміум-класу, випущених кілька років тому, вимагатиме демонтажу великої кількості вузлів та агрегатів. Тому за неї також рідко беруться. Складнощі виникають і при виявленні несправностей електросистеми машини. Найчастіше діагностика потребує великої кількості часу та зусиль. Крім того, фахівці рідко беруться за ремонт нерозповсюджених моделей машин, у яких встановлені роторні силові установки, оскільки вони досить складні та специфічні, а вартість робіт невисока. Це стосується таких автомобілів, як Volkswagen Phaeton або Mazda RX-8.
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…
Leave a Comment