В автосервісах не завжди беруться за ремонт старих машин, відмови часто мотивують нерентабельністю усунення деяких поломок. У цьому випадку фахівці пропонують повністю замінити пошкоджений вузол, або підвищують вартість послуг, пояснюючи це великими витратами часу. Експерти перерахували основні нелюбимі майстрами поломки машин.
Так часто співробітники СТО не беруться за мастильні роботи. Вартість їх невисока, у своїй вважаються брудними і невигідними з погляду оплати труда. Ремонт світлодіодної оптики також відноситься до небажаних, натомість пропонують придбати нові фари. Вартість їх для BMW або Mercedes-Benz може досягати 100 тисяч гривень, тоді як перепаювання несправних компонентів часто коштує 10 тисяч гривень. При цьому знайти спеціалістів можна у неофіційних сервісних центрах.
Заміна приводу ГРМ на автомобілях преміум-класу, випущених кілька років тому, вимагатиме демонтажу великої кількості вузлів та агрегатів. Тому за неї також рідко беруться. Складнощі виникають і при виявленні несправностей електросистеми машини. Найчастіше діагностика потребує великої кількості часу та зусиль. Крім того, фахівці рідко беруться за ремонт нерозповсюджених моделей машин, у яких встановлені роторні силові установки, оскільки вони досить складні та специфічні, а вартість робіт невисока. Це стосується таких автомобілів, як Volkswagen Phaeton або Mazda RX-8.
Останнім часом у соціальних мережах активно шириться інформація про те, що в Україні водіїв можуть…
BMW збільшила ціну на M5 Touring 2026 модельного року, незважаючи на відсутність змін в оснащенні.…
Один із найвпізнаваніших міських кросоверів Nissan - Juke - готується до повного оновлення. Японський виробник…
Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…
За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Leave a Comment