Renault представила електричний кросовер у стилі ретро. Новий Renault 4 E-Tech – сучасне прочитання класики, а саме моделі R4, яка випускалася з 60-х років до початку 90-х і розійшлася у кількості восьми мільйонів екземплярів. Тепер же культове ім’я носить компактний позашляховик, який успадкував від оригіналу квадратний кузов, витягнуті вертикальні ліхтарі та круглі фари, інтегровані в прямокутну «заглушку» на місці решітки радіатора, а також зсувний тканинний дах.
Renault 4 E-Tech – це другий серійний електрокар французької марки у ретро-стилі після R5 , який показали у лютому цього року. Обидві моделі побудовані на платформі AmpR Small (вона CMF-B EV) і уніфіковані в технічному плані, проте зовні стилізовані під різні культові автомобілі Renault минулого століття.
У випадку з електричним кросовером 4 E-Tech дизайнери взяли за основу образ Renault 4, що випускався з 1961 по 1994 рік і був проданий у кількості понад 8,1 мільйона екземплярів. До оригіналу відсилає як форма кузова, так і оформлення задніх стійок, з нововведень – глуха глянсова панель шириною майже півтора метри на передній частині, в яку інтегрована світлодіодна оптика.
На позашляховий характер електромобіля вказують захисні накладки з незабарвленого пластику по всьому периметру. При цьому кліренс у Renault 4 E-Tech скромний – 181 міліметр, а розмір колісних дисків – 18 дюймів. За габаритами «четвірка» перевершує Renault 5: у довжину вона досягає 4,14 метра проти 3,9 метра біля «п’ятірки», завширшки — 1,8 метра (проти 1,77 метра), а заввишки — 1,57 метра (замість 1,5 метри). Відстань між осями у 4 E-Tech становить 2,62 метри, у Renault 5 – 2,54 метри.
Інтер’єр кросовера практично точно повторює той, який ми вже бачили у хетчбека Renault 5. Та ж цифрова панель приладів діагоналлю 7-10,1 дюйма (залежно від рівня виконання), об’єднана в єдину консоль з 10,1-дюймовим екраном мультимедійної системи . Той самий селектор трансмісії, винесений на кермову колонку. При цьому салон у “четвертого” просторіший, а багажник місткий – 420 літрів проти 326 у R5.
Європейцям запропонують на вибір дві модифікації, обидві з одним електромотором та переднім приводом. Базовий Renault 4 E-Tech Urban Range оснащується 120-сильним електродвигуном та батареєю ємністю 40 кіловат-годин, на одному заряді якої кросовер проїжджає скромні за мірками сучасних електрокарів 300 кілометрів. Віддача електромотора потужнішого Renault 4 E-Tech Comfort Range збільшена до 150 сил, а батарея у нього 52-кіловатна. Запас ходу такого електромобіля досягає 400 кілометрів. Термінал постійного струму (80 або 100 кВт) дозволяє поповнити заряд з 15 до 80 відсотків за півгодини.
Виробництво Renault 4 E-Tech організоване на заводі у Франції. Перші зібрані електромобілі очікуються у продажу на початку весни 2025 року, ціни поки що не оголошені. Логічно припустити, що більша «четвірка» виявиться дорожчою за Renault 5, який коштує від 24 тисяч євро.
Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…
Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…
З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…
У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…
Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…
Закордонний портал TopSpeed оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…
Leave a Comment