Lexus представив довгоочікуваний LX 700h – перший гібридний позашляховик у лінійці, що обіцяє збереження легендарної надійності та прохідності. Потужна гібридна система з 3.5-літровим V6 та електромотором гарантує комфортне керування як містом, так і бездоріжжям. Крутний момент передається на всі чотири колеса через 10-ступінчасту автоматичну коробку передач.
Що ще відомо
Lexus позиціонує LX 700h як флагманський позашляховик для тих, хто хоче максимальної ефективності у поєднанні з преміум-комфортом. Завдяки гібридному приводу автомобіль здатний не лише долати складні ділянки, а й робити це з мінімальними витратами палива.
Компанія Lexus розробила нову паралельну гібридну систему, яка надає пріоритет збереженню «надійності», «довговічності» та «позашляхових характеристик», які серія LX культивувала протягом поколінь, навіть в умовах переходу до електрифікації. Використання крутного моменту двигуна для досягнення фірмових Lexus відчуттів від водіння значно скоротить щорічні викиди CO2 у всіх автомобілях по всьому світу, що ще більше покращить екологічні показники.
Це перша система Lexus, яка включає як генератор, так і стартер в якості стандартних компонентів, на відміну від попередніх паралельних гібридних моделей Lexus. У разі відмови гібридної системи стартер забезпечує незалежне запалювання двигуна, у той час як генератор живить допоміжну батарею 12, дозволяючи автомобілю продовжувати рух, використовуючи тільки двигун. Навіть у цьому аварійному режимі водіння такі важливі функції, як Lo-range роздавальної коробки, регулювання дорожнього просвіту за допомогою Active Height Control (AHC) та Active Traction Control (A-TRAC) залишаються повністю працездатними, забезпечуючи безперервну роботу на бездоріжжі.
Автомобіль має водонепроникну конструкцію, яка містить гібридну основну батарею, розташовану на задньому ряду, у водонепроникному піддоні, розділеному на верхню і нижню секції. Така конструкція ефективно запобігає попаданню води під час глибоководних переходів, забезпечуючи долання броду глибиною до 700 мм. У малоймовірному випадку, якщо вода потрапить у лоток, датчик води, розташований усередині, виявить це та попередить водія за допомогою дисплея лічильника.
До модифікації була додана версія OVERTRAIL. Аналогічна модифікація доступна для моделей GX і NX.
Щоб пристосуватися до додаткової ваги та збільшеної довжини силового агрегату в результаті додавання мотор-генератора (MG), було додано ексклюзивну поперечку. Така конструкція оптимізує поперечний переріз і товщину пластин, досягаючи низького профілю при забезпеченні мінімального просвіту дорожнього, порівнянного з дорожнім просвітом моделей двигунів. Крім того, матеріал, що використовується для задньої опори двигуна, був оновлений до міцнішого варіанту, щоб витримати збільшену вагу силового агрегату.
Одним із ключових нововведень у Lexus LX 700h стала вдосконалена мультимедійна система, яка тепер відповідає високим стандартам преміум-класу. Позашляховик оснащений великим 12.3-дюймовим сенсорним екраном, який забезпечує миттєвий доступ до всіх основних функцій автомобіля, від навігації до керування кліматом та мультимедійними розвагами.
Мультимедійна система Lexus отримала оновлений інтерфейс, який став інтуїтивніше зрозумілим. Водій і пасажири можуть легко налаштовувати звукові системи, керувати музикою і підключати свої пристрої через інтегровані Apple CarPlay і Android Auto. Це робить керування всіма розважальними та інформаційними функціями автомобіля максимально зручним.