З платформою Van.EA вдасться чітко розмежувати приватні фургони у люксовому сегменті та комерційні преміум-фургони, пояснили у прес-службі німецького автовиробника.
У нішу так званих «приватних» машин обіцяють включити сімейні модифікації та VIP-шатли. Сама платформа дозволяє використовувати передній та повний привід, а також підтримує 800-вольтну електросистему та зарядку потужністю до 22 кВт.
У новій серії випробувань німці хочуть перевірити, як усі компоненти автомобіля працюють разом. Наступний етап тестів розпочнеться взимку. Такі перевірки допоможуть зрозуміти, як нова платформа поводиться за негативних температур. Для таких тестів найкраще підходить Швеція – на цій країні і зупинили свій вибір у Mercedes. Влітку ж прототип проїхав із Штутгарта до Нордкапу. Ця подорож потрібна була для тестування шасі, електроприводу, акумулятора та високовольтних компонентів.
У Верховній Раді з’явився новий законопроєкт №8369, який викликав активне обговорення серед водіїв. У ньому…
Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…
У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…
Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…
Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…
Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…
Leave a Comment