З платформою Van.EA вдасться чітко розмежувати приватні фургони у люксовому сегменті та комерційні преміум-фургони, пояснили у прес-службі німецького автовиробника.
У нішу так званих «приватних» машин обіцяють включити сімейні модифікації та VIP-шатли. Сама платформа дозволяє використовувати передній та повний привід, а також підтримує 800-вольтну електросистему та зарядку потужністю до 22 кВт.
У новій серії випробувань німці хочуть перевірити, як усі компоненти автомобіля працюють разом. Наступний етап тестів розпочнеться взимку. Такі перевірки допоможуть зрозуміти, як нова платформа поводиться за негативних температур. Для таких тестів найкраще підходить Швеція – на цій країні і зупинили свій вибір у Mercedes. Влітку ж прототип проїхав із Штутгарта до Нордкапу. Ця подорож потрібна була для тестування шасі, електроприводу, акумулятора та високовольтних компонентів.
Якщо водієві здається, що витрати на бензин стали надто відчутними, є сенс задуматися, як знизити…
Холоди в країну прийшли раптово, при цьому кожен автовласник задумався про необхідність придбання незамерзлої рідини…
Кросовер Mitsubishi Eclipse Cross побачив світ у 2017 році, позиціонуючи як автомобіль для молоді. Машину…
Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про…
Зрозуміти хороший автомобіль чи ні можна лише після досвіду його експлуатації. Після зачарування нерідко настає…
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Leave a Comment