З платформою Van.EA вдасться чітко розмежувати приватні фургони у люксовому сегменті та комерційні преміум-фургони, пояснили у прес-службі німецького автовиробника.
У нішу так званих «приватних» машин обіцяють включити сімейні модифікації та VIP-шатли. Сама платформа дозволяє використовувати передній та повний привід, а також підтримує 800-вольтну електросистему та зарядку потужністю до 22 кВт.
У новій серії випробувань німці хочуть перевірити, як усі компоненти автомобіля працюють разом. Наступний етап тестів розпочнеться взимку. Такі перевірки допоможуть зрозуміти, як нова платформа поводиться за негативних температур. Для таких тестів найкраще підходить Швеція – на цій країні і зупинили свій вибір у Mercedes. Влітку ж прототип проїхав із Штутгарта до Нордкапу. Ця подорож потрібна була для тестування шасі, електроприводу, акумулятора та високовольтних компонентів.
Навіть на нових автомобілях у процесі експлуатації з'являються сторонні шуми, що можуть викликати дискомфорт водія…
Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…
В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…
Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
Leave a Comment