З платформою Van.EA вдасться чітко розмежувати приватні фургони у люксовому сегменті та комерційні преміум-фургони, пояснили у прес-службі німецького автовиробника.
У нішу так званих «приватних» машин обіцяють включити сімейні модифікації та VIP-шатли. Сама платформа дозволяє використовувати передній та повний привід, а також підтримує 800-вольтну електросистему та зарядку потужністю до 22 кВт.
У новій серії випробувань німці хочуть перевірити, як усі компоненти автомобіля працюють разом. Наступний етап тестів розпочнеться взимку. Такі перевірки допоможуть зрозуміти, як нова платформа поводиться за негативних температур. Для таких тестів найкраще підходить Швеція – на цій країні і зупинили свій вибір у Mercedes. Влітку ж прототип проїхав із Штутгарта до Нордкапу. Ця подорож потрібна була для тестування шасі, електроприводу, акумулятора та високовольтних компонентів.
Взимку ввечері, коли місто затихає, на стоянках часто видно автомобілі з піднятими двірниками. Багато водіїв…
2025 рік виявився непростим для автомобільної галузі: нові тарифи в США, зниження інтересу до електрокарів…
У мережі часто можна зустріти думку, що в мороз краще заправляти автомобіль бензином А-92, бо…
Головне управління ДПС в Одеській області роз'яснило порядок сплати транспортного податку, якщо дата купівлі автомобіля…
Toyota продовжує розширювати лінійку Land Cruiser. У жовтні до вже відомих у всьому світі позашляховиків…
Сучасні автомобілі дедалі рідше створюють із розрахунком на тривалий термін служби. Виробники зацікавлені в регулярному…
Leave a Comment