З платформою Van.EA вдасться чітко розмежувати приватні фургони у люксовому сегменті та комерційні преміум-фургони, пояснили у прес-службі німецького автовиробника.
У нішу так званих «приватних» машин обіцяють включити сімейні модифікації та VIP-шатли. Сама платформа дозволяє використовувати передній та повний привід, а також підтримує 800-вольтну електросистему та зарядку потужністю до 22 кВт.
У новій серії випробувань німці хочуть перевірити, як усі компоненти автомобіля працюють разом. Наступний етап тестів розпочнеться взимку. Такі перевірки допоможуть зрозуміти, як нова платформа поводиться за негативних температур. Для таких тестів найкраще підходить Швеція – на цій країні і зупинили свій вибір у Mercedes. Влітку ж прототип проїхав із Штутгарта до Нордкапу. Ця подорож потрібна була для тестування шасі, електроприводу, акумулятора та високовольтних компонентів.
Співзасновник компанії Meta Марк Цукерберг представив унікальний автомобіль, який він спроектував спеціально для своєї дружини…
Минулого літа в Мережі почали з'являтися чутки про плани компанії Dacia випустити якийсь комерційний автомобіль,…
Сучасні машини оснащуються спеціальними фільтрами для салону, які здатні захищати від неприємних запахів, пилу. Деякі…
Lexus відроджує пакет Bespoke Build, пропонуючи ще більше можливостей кастомізації для тих, хто хоче більшого…
"Зараз, зараз, час не найкращий [для електромобіля], принаймні, не для суперспортивного автомобіля", - сказав Мор…
Осінь — це не лише час дощів, а й період, коли дорога стає непередбачуваною через…
Leave a Comment