Чому шасі Bugatti Tourbillon можна вважати інженерним шедевром

Час читання: 2 хв.
0
Чому шасі Bugatti Tourbillon можна вважати інженерним шедевром

Французька компанія опублікувала фотографії, на яких показано монокока нового гіперкара від Bugatti – Bugatti Tourbillon. Треба сказати, що і з такого ракурсу, автомобіль виглядає приголомшливо.

Детальніше

Bugatti розробила нове шасі для гіперкара Tourbillon. Зміна правил та нова гібридна трансмісія означали, що французький автовиробник не міг повторно використати платформу, яка лежала в основі як Veyron, так і Chiron. Результати виявилися екстраординарними, як видно на фотографіях та відео, які щойно випустила Bugatti. Сказати, що інженери мали проблему з упаковкою всього, було б применшенням.

Фото: bugatti.com

Завданням для Tourbillon був автомобіль не набагато більший за Chiron, але з двигуном V-16 у парі з електродвигуном і коробкою передач з подвійним зчепленням, двомоторною передньою віссю і акумуляторами для роботи всього цього. V-16 довше за старий двигун Bugatti W-16, і вся електроніка теж займає купу місця.

Bugatti перемістила V-16 ближче до задньої перебирання, розмістивши паливні баки з обох боків від неї; батареї сконфігуровані у формі літери «Т» за сидіннями та в центральному тунелі; сидіння зсунуті ближче один до одного та зафіксовані на місці, щоб зменшити фронтальну площу; педалі та кермо зміщені назад до водія; передній електродвигун знаходиться відразу за (маленьким) багажним відділенням. Незважаючи на все це, колісна база Tourbillon всього на дюйм довша, у Chiron, а лінія даху ще нижча.

Важливим нововведенням для контролю розміру є дифузор із вуглецевого волокна, який також виконує функцію задньої протиударної конструкції, усуваючи необхідність окремої балки. Є й інші дивовижні деталі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!