Чинна генерація моделі Honda Passport знаходиться на конвеєрі з 2018 року. 2021-го кросовер пройшов через оновлення, а тепер готовий до планового рестайлінгу, який обіцяє зробити його більш прохідним.
За даними порталу «Dal-Motors», крім нового дизайну, який вже встигли показати на тизерах, майбутній Passport отримає під капот колишній двигун (3,5-літровий V6), але з більш просунутими характеристиками, які поки не називаються. Для порівняння, на кросовері актуальної генерації силовий агрегат цієї моделі видає 284 кінські сили та 355 Нм моменту, що крутить.
Крім мотора машина матиме іншу трансмісію, якою виступить не варіатор, як очікувалося раніше, а класична 10-швидкісна АКПП (гідротрансформатор).
У новій конфігурації двигуна існує висока можливість побачити потужність понад 300 кінських сил. Але справа не тільки в ній, а в надбавці в моменті, що крутить.
За рахунок зростання цього показника Passport обіцяє стати адаптованішим для подолання складних умов на бездоріжжі, а також до форсування пересіченої місцевості по піску або крутих скелях.
На додаток до потужнішого двигуна у позашляховій версії Trailsport машина повинна отримати друге покоління системи повного приводу i-VTM4, яка має окремі муфти для підключення задніх коліс. За рахунок її до 70% доступного крутного моменту може бути спрямоване на задню вісь, тоді як на ліву або праву сторону у разі потреби можна буде перекинути до 100% моменту.
Працювати системі належить з різними режимами водіння, які регулюватимуть розподіл крутного моменту автомобіля, реакцію дросельної заслінки та точки перемикання передач залежно від місцевості.