Авто

Компанія Mazda розкрила комплектації та вартість нової моделі, що замінить Mazda 6

Share

“Зелена” модель EZ-6, яку вважають непрямою спадкоємицею бензинової Mazda 6, буде доступна в 7 версіях – чотирьох послідовно-гібридних і трьох повністю електричних. Поки що позначено лише загальний діапазон цін – від 160 до 200 тис. юанів (0,9 – 1,1 млн гривень)

Уперше показана навесні 2024 року на автосалоні в Пекіні Mazda EZ-6 – не повністю оригінальна розробка: лінійка EZ запущена в альянсі з концерном Changan, і її перша модель технічно є аналогом моделей Deepal SL03 і L07, але перевершує їх у габаритах. До того ж машина японської компанії отримала власний дизайн, причому гібрид і електромобіль розрізняються оформленням лицьової частини.

Габарити EZ-6 такі: 4921x1890x1485 мм, колісна база сягає 2895 мм. Радіаторною решіткою і світлотехнікою новинка схожа на інші актуальні моделі бренду, на кормі є невеликий активний спойлер. Внутрішнім оформленням японська модель більше схожа на Deepal SL03, ніж на L07. Так, крім 14,6-дюймового центрального дисплея, вона отримала і повноцінну приладову панель.

Уже в базовій комплектації Mazda EZ-6 присутнє шкіряне оздоблення, в дорожчих версіях шкіра поєднується із замшею. Також доступні акустика марки Sony з 14 динаміками, атмосферне підсвічування салону на 64 відтінки, особливо комфортні передні крісла “нульової гравітації”, панорамний дах, бездротова зарядка для смартфона, адаптивний круїз-контроль.

Чисто електрична модифікація Mazda EZ-6 оснащується єдиним 258-сильним двигуном на задній осі. Він може поєднуватися з батареями на 56,1 або 68,8 кіловат-години, що дає запас ходу в 480 і 600 кілометрів відповідно. Зарядка з 30 до 80% займає близько 15 хвилин.

Гібриди Mazda EZ-6 використовують 1,5-літровий 95-сильний ДВЗ-генератор, за обертання коліс відповідає 218-сильний електродвигун. Залежно від ємності блоку акумуляторів запас ходу в режимі електромобіля становить 130 або 200 км, повна дальність пробігу – 1301 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mazda

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024