Минув рік від моменту, як Ford анонсував Mustang GTD, обіцяючи потужність понад 800 кінських сил та червону зону до 7500 обертів на хвилину. Тепер ми маємо офіційні дані, і реальні характеристики перевершили первісні обіцянки компанії.
Суперзаряджений 5,2-літровий V8 у Mustang GTD тепер видає 815 кінських сил, що робить його найпотужнішим серійним Mustang в історії. Це більше кінських сил на літр, ніж у Porsche 911 GT3 RS, на що Ford спеціально звертає увагу. Цей Mustang може досягати максимальних швидкостей до 325 км/год.
Інженери Ford досягли таких вражаючих показників потужності завдяки використанню малого шківа та вдосконаленим системам впуску та випуску. Двигун також оснащено системою сухого картера – вперше для Mustang – що дозволяє йому досягати високих оборотів.
Автомобіль має практично ідеальне розподілення ваги 50-50 завдяки восьмиступінчастій коробці передач з подвійним зчепленням, розташованій ззаду. Карбоновий карданний вал передає потужність від V8 на колеса, а задня напівактивна підвіска забезпечує стабільність. Передня підвіска має конструкцію з двома важелями різної довжини.
Для зниження ваги автомобіля Ford широко використовував карбон, який присутній на передньому спліттері, капоті, крилах, порогах, даху, кришці багажника та задньому дифузорі. Покупці можуть покращити аеродинаміку та зменшити вагу, обравши опціональний пакет продуктивності, який включає аеродинамічні елементи, великий спліттер, систему зниження опору та 20-дюймові магнієві колеса.
Ціна на цей особливий Mustang починається від $325 000.