Китайські електромобілі продовжують зміцнювати свої позиції на світовому ринку, поступово витісняючи великі західні автомобільні бренди.
Експерти зазначають, що якщо раніше на ринку Китаю домінували переважно іноземні бренди, то з розвитком місцевих виробників електромобілів ситуація кардинально змінилася. Так, молоде покоління китайців усе частіше обирає моделі вітчизняних компаній.
Західні автомобільні бренди виявилися неготовими до таких змін, тому багато з них почали скорочувати обсяги виробництва в Китаї та зазнавати збитків. Тим часом китайські компанії, такі як BYD, активно збільшують свої продажі та виходять на глобальний ринок.
Основною конкурентною перевагою китайських електромобілів експерти вважають їхню низьку вартість за високої якості. Це стало можливим завдяки розвиненій виробничій інфраструктурі та значній державній підтримці цього сегмента.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment