Авто

У електрокросовера Hyundai Ioniq 5 з’явилася позашляхова версія

Share

Північноамериканський підрозділ Hyundai представив оновлену версію електромобіля Ioniq 5 для місцевого ринку. В цілому, автомобіль отримав ті ж самі оновлення, що й у Європі навесні, однак для США передбачені й деякі специфічні зміни. Особливістю ринку США стала поява «особливо позашляхової» версії XRT з вдосконаленим шасі та унікальним дизайном.

Відрізнити Ioniq 5 XRT можна за новим комплектом зовнішніх елементів, включаючи великі бампери, захисні накладки на колісні арки та пороги. Ці елементи, а також великий спойлер, виконані в чорному кольорі, що надає автомобілю агресивного вигляду. Додатково електромобіль оснастили буксирувальними вушками та 18-дюймовими дисками з позашляховими шинами розміром 235/60. Інтер’єр версії XRT виконано виключно в чорному кольорі, включаючи стелю.

Спеціальна версія отримала унікальні налаштування підвіски та збільшений на 23 міліметри дорожній просвіт. Це покращило геометрію кузова, зокрема кути в’їзду та з’їзду: тепер вони становлять 19,8 та 30 градусів відповідно, порівняно з попередніми 17,5 та 25,4 градуса.

Цей варіант Ioniq 5 буде доступний виключно з двомоторною силовою установкою потужністю 325 к.с. у європейській специфікації та з новою батареєю на 84 кВт*год, яка замінила колишню на 77,4 кВт*год, що використовувалася в США раніше. Ємність базової батареї також зросла з 58 до 63 кВт*год.

Hyundai оголосить точний запас ходу оновленого Ioniq 5 після завершення сертифікації в США, але очікується, що максимальна версія зможе проїжджати близько 500 кілометрів на одному заряді, замість 488 кілометрів, як раніше. Серед інших оновлень — наявність штатного зарядного порту NACS, що дозволяє власникам Ioniq 5 користуватися станціями Tesla Supercharger без додаткових адаптерів.

Незабаром Ioniq 5 почне вироблятися на новому заводі Hyundai Metaplant, який будується в США. Це дозволить покупцям претендувати на національні субсидії на електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Як зекономити пальне: 4 прості поради для кожного водія

Ціни на пальне кусаються, а кожна заправка - як удар по гаманцю? Часто винен не…

19.06.2025

Що робити, якщо машина перегрілася в заторі

У спекотну пору року підвищення температури двигуна в умовах щільного міського трафіку - зовсім не…

19.06.2025

Audi оголосила комплектації та ціни нового Q3

Найближчим часом на іспанському ринку буде розпочато продаж нового Audi Q3 2026. Його вже можна…

19.06.2025

Патрульна поліція нагадує: де заборонена зупинка і який штраф

Патрульна поліція Київської області щодня фіксує порушення правил зупинки на дорогах. Водії, які зупиняються в…

19.06.2025

Новий Nissan Leaf матиме різний дизайн задніх ліхтарів залежно від версії

Журналісти Motor1 помітили, що новий Nissan Leaf має різний вигляд залежно від комплектації. На офіційних…

19.06.2025

Яким транспортом можна керувати без водійських прав в Україні

Більшість водіїв знають, що керування транспортним засобом без водійського посвідчення тягне за собою штраф. Однак…

19.06.2025