Авто

У електрокросовера Hyundai Ioniq 5 з’явилася позашляхова версія

Share

Північноамериканський підрозділ Hyundai представив оновлену версію електромобіля Ioniq 5 для місцевого ринку. В цілому, автомобіль отримав ті ж самі оновлення, що й у Європі навесні, однак для США передбачені й деякі специфічні зміни. Особливістю ринку США стала поява «особливо позашляхової» версії XRT з вдосконаленим шасі та унікальним дизайном.

Відрізнити Ioniq 5 XRT можна за новим комплектом зовнішніх елементів, включаючи великі бампери, захисні накладки на колісні арки та пороги. Ці елементи, а також великий спойлер, виконані в чорному кольорі, що надає автомобілю агресивного вигляду. Додатково електромобіль оснастили буксирувальними вушками та 18-дюймовими дисками з позашляховими шинами розміром 235/60. Інтер’єр версії XRT виконано виключно в чорному кольорі, включаючи стелю.

Спеціальна версія отримала унікальні налаштування підвіски та збільшений на 23 міліметри дорожній просвіт. Це покращило геометрію кузова, зокрема кути в’їзду та з’їзду: тепер вони становлять 19,8 та 30 градусів відповідно, порівняно з попередніми 17,5 та 25,4 градуса.

Цей варіант Ioniq 5 буде доступний виключно з двомоторною силовою установкою потужністю 325 к.с. у європейській специфікації та з новою батареєю на 84 кВт*год, яка замінила колишню на 77,4 кВт*год, що використовувалася в США раніше. Ємність базової батареї також зросла з 58 до 63 кВт*год.

Hyundai оголосить точний запас ходу оновленого Ioniq 5 після завершення сертифікації в США, але очікується, що максимальна версія зможе проїжджати близько 500 кілометрів на одному заряді, замість 488 кілометрів, як раніше. Серед інших оновлень — наявність штатного зарядного порту NACS, що дозволяє власникам Ioniq 5 користуватися станціями Tesla Supercharger без додаткових адаптерів.

Незабаром Ioniq 5 почне вироблятися на новому заводі Hyundai Metaplant, який будується в США. Це дозволить покупцям претендувати на національні субсидії на електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025

BMW анонсувала нові технології для своїх автомобілів

На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…

22.02.2025

У Китаї складено рейтинг електрокарів за швидкістю зарядки

Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…

22.02.2025

BMW показала прототип електрокара майбутнього

BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…

22.02.2025