Авто

У електрокросовера Hyundai Ioniq 5 з’явилася позашляхова версія

Share

Північноамериканський підрозділ Hyundai представив оновлену версію електромобіля Ioniq 5 для місцевого ринку. В цілому, автомобіль отримав ті ж самі оновлення, що й у Європі навесні, однак для США передбачені й деякі специфічні зміни. Особливістю ринку США стала поява «особливо позашляхової» версії XRT з вдосконаленим шасі та унікальним дизайном.

Відрізнити Ioniq 5 XRT можна за новим комплектом зовнішніх елементів, включаючи великі бампери, захисні накладки на колісні арки та пороги. Ці елементи, а також великий спойлер, виконані в чорному кольорі, що надає автомобілю агресивного вигляду. Додатково електромобіль оснастили буксирувальними вушками та 18-дюймовими дисками з позашляховими шинами розміром 235/60. Інтер’єр версії XRT виконано виключно в чорному кольорі, включаючи стелю.

Спеціальна версія отримала унікальні налаштування підвіски та збільшений на 23 міліметри дорожній просвіт. Це покращило геометрію кузова, зокрема кути в’їзду та з’їзду: тепер вони становлять 19,8 та 30 градусів відповідно, порівняно з попередніми 17,5 та 25,4 градуса.

Цей варіант Ioniq 5 буде доступний виключно з двомоторною силовою установкою потужністю 325 к.с. у європейській специфікації та з новою батареєю на 84 кВт*год, яка замінила колишню на 77,4 кВт*год, що використовувалася в США раніше. Ємність базової батареї також зросла з 58 до 63 кВт*год.

Hyundai оголосить точний запас ходу оновленого Ioniq 5 після завершення сертифікації в США, але очікується, що максимальна версія зможе проїжджати близько 500 кілометрів на одному заряді, замість 488 кілометрів, як раніше. Серед інших оновлень — наявність штатного зарядного порту NACS, що дозволяє власникам Ioniq 5 користуватися станціями Tesla Supercharger без додаткових адаптерів.

Незабаром Ioniq 5 почне вироблятися на новому заводі Hyundai Metaplant, який будується в США. Це дозволить покупцям претендувати на національні субсидії на електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Німеччина запроваджує нові субсидії на електромобілі

Коаліційний уряд Німеччини затвердив план податкових пільг для стимулювання використання електромобілів після того, як минулого…

04.09.2024

Півмільйона і більше: названі найресурсніші двигуни Hyundai та Kia

Півмільйона кілометрів — це величезна відстань. На таку дистанцію можна обігнути Землю по екватору майже…

04.09.2024

Які документи можна не показувати на блокпосту

З початку повномасштабного вторгнення Росії блокпости стали звичним явищем для українських водіїв. Поліція та військові…

04.09.2024

Розкрито несподівані деталі нового покоління Toyota Harrier

У 2020 році популярний кросовер Toyota Harrier перейшов у нове покоління, отримавши нову платформу, оновлений…

04.09.2024

Volvo EX90 представляє початок нової ери в електричних кросоверах

Volvo вступає в нову еру, офіційно презентуючи свій флагманський електричний кросовер EX90. Цей запуск є…

04.09.2024

Toyota піддалася критиці через низькі результати краш-тестів

Кросовер Toyota Raize, який вже багато років є частиною модельного ряду компанії і представляє альтернативу…

04.09.2024