Авто

У електрокросовера Hyundai Ioniq 5 з’явилася позашляхова версія

Share

Північноамериканський підрозділ Hyundai представив оновлену версію електромобіля Ioniq 5 для місцевого ринку. В цілому, автомобіль отримав ті ж самі оновлення, що й у Європі навесні, однак для США передбачені й деякі специфічні зміни. Особливістю ринку США стала поява «особливо позашляхової» версії XRT з вдосконаленим шасі та унікальним дизайном.

Відрізнити Ioniq 5 XRT можна за новим комплектом зовнішніх елементів, включаючи великі бампери, захисні накладки на колісні арки та пороги. Ці елементи, а також великий спойлер, виконані в чорному кольорі, що надає автомобілю агресивного вигляду. Додатково електромобіль оснастили буксирувальними вушками та 18-дюймовими дисками з позашляховими шинами розміром 235/60. Інтер’єр версії XRT виконано виключно в чорному кольорі, включаючи стелю.

Спеціальна версія отримала унікальні налаштування підвіски та збільшений на 23 міліметри дорожній просвіт. Це покращило геометрію кузова, зокрема кути в’їзду та з’їзду: тепер вони становлять 19,8 та 30 градусів відповідно, порівняно з попередніми 17,5 та 25,4 градуса.

Цей варіант Ioniq 5 буде доступний виключно з двомоторною силовою установкою потужністю 325 к.с. у європейській специфікації та з новою батареєю на 84 кВт*год, яка замінила колишню на 77,4 кВт*год, що використовувалася в США раніше. Ємність базової батареї також зросла з 58 до 63 кВт*год.

Hyundai оголосить точний запас ходу оновленого Ioniq 5 після завершення сертифікації в США, але очікується, що максимальна версія зможе проїжджати близько 500 кілометрів на одному заряді, замість 488 кілометрів, як раніше. Серед інших оновлень — наявність штатного зарядного порту NACS, що дозволяє власникам Ioniq 5 користуватися станціями Tesla Supercharger без додаткових адаптерів.

Незабаром Ioniq 5 почне вироблятися на новому заводі Hyundai Metaplant, який будується в США. Це дозволить покупцям претендувати на національні субсидії на електромобілі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Hyundai

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024