Кросовер Toyota Raize, який вже багато років є частиною модельного ряду компанії і представляє альтернативу Daihatsu Rocky, продавали в ринках, що розвиваються, і навіть у Росії через паралельний імпорт. Нещодавно цей автомобіль пройшов краш-тести в Латинській Америці, і результати викликали чимало критики до Toyota.
Згідно з тестуванням, проведеним Latin NCAP, Toyota Raize не продемонстрував належного рівня безпеки. Хоча автомобіль оснащений подушками безпеки, результати краш-тестів виявили серйозні проблеми. Наприклад, захист грудної клітки водія був лише на низькому рівні, а кузов авто показав нестабільність при лобовому ударі на швидкості 64 км/год.
Кросовер отримав 0 балів за бічний удар при імітації зіткнення зі стовпом. В категоріях “Захист дорослих пасажирів”, “Захист дітей” та “Захист пішоходів і вразливих учасників дорожнього руху” автомобіль набрав лише 41%, 72% та 59% відповідно.
Після проведення тестів організатори Latin NCAP жорстко розкритикували Toyota за недостатній рівень безпеки автомобілів, які вона пропонує в деяких країнах:
“Той факт, що Toyota продовжує продавати автомобілі з низьким рівнем безпеки в окремих країнах, розчаровує. Ми знаємо, що цей бренд здатен досягти кращих результатів у сфері безпеки транспортних засобів і настійно закликаємо переглянути свою стратегію у цій області”.
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Leave a Comment