Ви її любите чи ненавидите, але реклама керує Інтернетом. Це недосконала та складна система, яка ґрунтується на підрахунку кліків, показів і переглядів сторінок, а також на зборі даних про вашу історію перегляду та іншої інформації для відображення максимально релевантних оголошень. Тепер Ford подала нову патентну заявку, яка може покращити та вдосконалити цей досвід у вашому автомобілі.
Згідно з патентом, система Ford використовуватиме такі дані, як пункт призначення, маршрут, швидкість, історію поїздок, місцезнаходження, трафік та багато іншого, щоб визначити, який тип реклами вам показувати і скільки оголошень відображати на різних екранах автомобіля. Навіть тип дороги, якою ви їдете, наприклад, міська вулиця чи автомагістраль, може впливати на кількість реклами, і Ford буде відстежувати це.
Автовиробник оцінюватиме, як користувачі взаємодіють з рекламою, що може включати збір акустичних даних, таких як моніторинг розмов в автомобілі, щоб «зрозуміти рівень терпимості користувача до кількості конкретної реклами».
Система може відстежувати діалоги між пасажирами та зменшувати кількість реклами під час розмови або включати аудіооголошення, коли в салоні тихо. Вона також може розпізнавати ключові слова чи фрази, які вказують на пункт призначення водія, використовуючи цю інформацію разом із історичними даними для показу відповідної реклами, що може виглядати як загроза приватності.
Чутки про повернення V8 у топову версію Mercedes-AMG CLE 63 2026 нарешті отримали підтвердження. Німецький…
Bentley представив оригінальну версію свого позашляховика Bentayga 2026 року. Цей автомобіль - не результат роботи…
Більшість сучасних автомобілів оснащуються кондиціонером. Він дає змогу врятуватися від спеки в літній період, крім…
Багато водіїв стикалися з ситуацією, коли автомобіль раптово застрягає на ґрунтовій дорозі, особливо навесні або…
Власники авто, які часто паркуються на щільно заставлених стоянках біля торгових центрів чи в місті,…
Офіційно оголошено ціни та технічні характеристики оновленої Toyota Corolla Cross 2025 модельного року для австралійського…
Leave a Comment