Головна Авто Компанія Ford запатентувала новий вид реклами в автомобілі

Компанія Ford запатентувала новий вид реклами в автомобілі

Час читання: < 1 хв.
0

Ви її любите чи ненавидите, але реклама керує Інтернетом. Це недосконала та складна система, яка ґрунтується на підрахунку кліків, показів і переглядів сторінок, а також на зборі даних про вашу історію перегляду та іншої інформації для відображення максимально релевантних оголошень. Тепер Ford подала нову патентну заявку, яка може покращити та вдосконалити цей досвід у вашому автомобілі.

Згідно з патентом, система Ford використовуватиме такі дані, як пункт призначення, маршрут, швидкість, історію поїздок, місцезнаходження, трафік та багато іншого, щоб визначити, який тип реклами вам показувати і скільки оголошень відображати на різних екранах автомобіля. Навіть тип дороги, якою ви їдете, наприклад, міська вулиця чи автомагістраль, може впливати на кількість реклами, і Ford буде відстежувати це.

Реклама

Автовиробник оцінюватиме, як користувачі взаємодіють з рекламою, що може включати збір акустичних даних, таких як моніторинг розмов в автомобілі, щоб «зрозуміти рівень терпимості користувача до кількості конкретної реклами».

Система може відстежувати діалоги між пасажирами та зменшувати кількість реклами під час розмови або включати аудіооголошення, коли в салоні тихо. Вона також може розпізнавати ключові слова чи фрази, які вказують на пункт призначення водія, використовуючи цю інформацію разом із історичними даними для показу відповідної реклами, що може виглядати як загроза приватності.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.