Зазвичай лебідки живляться від 12-вольтових систем змінного струму автомобіля, але у патентній заявці, опублікованій Бюро патентів та товарних знаків США (USPTO) 9 липня, Ford пропонує новий підхід. Компанія планує підключати лебідку безпосередньо до зарядного порту електромобіля для отримання енергії від акумуляторної батареї. Це стане можливим завдяки двонаправленій зарядці, яку Ford реалізує у своєму пікапі F-150 Lightning з моменту його запуску.
Для реалізації цієї ідеї лебідка буде оснащена двигуном постійного струму, що дозволить їй працювати без інвертора для перетворення електрики в змінний струм. Ford зазначає в заявці, що двигуни постійного струму можуть бути ефективнішими порівняно з двигунами змінного струму, а акумулятори електромобілів забезпечують значно більшу потужність, ніж традиційні 12-вольтові батареї, які зазвичай використовуються для живлення лебідок.
Ford вже надає можливість використовувати акумулятори для живлення інструментів та інших пристроїв завдяки системі Pro Power Onboard, яка доступна у моделях Lightning та гібридній версії F-150. Ця система використовує розетки, розташовані в кузові автомобіля.
Оскільки лебідка буде підключатися до зарядного порту, Ford також зазначає, що вона може бути живлена від іншого електромобіля або транспортних засобів з зарядними портами, таких як гібриди. Крім того, можливе підключення до інших зовнішніх джерел живлення, і лебідка може працювати віддалено, якщо її зняти з автомобіля.