З 2026 року Volkswagen планує зменшити інвестиції у розробку двигунів внутрішнього згоряння, зосередивши свої зусилля на електрифікації. Цей крок дозволить компанії зменшити відставання від провідних виробників, таких як BYD, які спеціалізуються на гібридах та чистих електромобілях.
“Ми будемо інвестувати в нові моделі з двигунами внутрішнього згоряння до 2025 року, а після цього зменшимо ці інвестиції”, – повідомив Міхаель Штайнер, керівник розробки Volkswagen.
Остання нова модель з двигуном внутрішнього згоряння з’явиться раніше, ніж Volkswagen випустить свій останній двигун ДВЗ. Це буде друге покоління T-Roc, яке планується на 2025 рік. Після цього цикл оновлення моделей з ДВЗ буде призупинено, і такі моделі, як Golf Mk8, продовжать бути на ринку до завершення свого комерційного життєвого циклу через оновлення та рестайлінги.
Новий Volkswagen T-Roc, побудований на модульній платформі MQB, матиме технічні характеристики, схожі на CUPRA Formentor. Очікується, що він буде пропонуватися у версіях mild-hybrid eTSI та plug-in hybrid e-Hybrid. Останні матимуть понад 120 км електричної автономії завдяки акумулятору ємністю 19,7 кВт/год.
T-Roc e-Hybrid, ймовірно, буде доступний у двох варіантах потужності: 204 та 272 к.с. Зарядка забезпечить пік потужності в 50 кВт постійного струму, що забезпечить швидку зарядку – рідкість для гібридів, що підключаються.
Volkswagen стверджує, що їх нова система plug-in hybrid надає переваги чистого електромобіля в повсякденному житті завдяки запасу ходу понад 120 км в режимі нульових викидів, що задовольняє потреби більшості користувачів у щоденному використанні.