З моменту появи на ринку в середині 90-х років Toyota RAV4 стала флагманом модельного ряду японського бренду по всьому світу. Спочатку задуманий як автомобіль для пригод, за останні три десятиліття RAV4 перетворився на сімейний автомобіль і майже досяг розмірів D-сегменту.
Цей кросовер відмінно виконує свою роботу, залишаючись другим найпопулярнішим автомобілем Toyota у світі після Corolla. Судячи з заяв керівництва компанії, у новому поколінні серйозних змін не очікується.
Ходили чутки про те, що Toyota планує електрифікувати RAV4, але високопоставлений представник бренду спростував цю інформацію:
“Нове покоління не буде кардинально змінене. Клієнти чітко окреслили свої вимоги до RAV4 – розмір, дизайн, продуктивність та технології. Як ми зробимо його кращим? Модернізація, адаптація до норм викидів, спостереження за конкурентами та точкові доопрацювання у необхідних місцях. Але великих змін не буде.”
Очевидно, що Toyota не хоче ризикувати з моделлю, яка за минулий рік була продана по всьому світу у кількості понад 1 мільйон 100 тисяч одиниць.