Авто

Майбутній модельний ряд Mercedes зазнає кардинальних змін

Mercedes-Benz продовжує життєві цикли своїх підключених гібридів A-Class, B-Class і CLA після того, як низькі продажі електромобілів змусили компанію змінити плани, повідомляє Autocar з посиланням на джерела в компанії. Це рішення передбачає, що автомобілі на базі платформи MFA отримають більші батареї, що підвищить їх запас ходу на електротязі. Така зміна відходить від попередніх планів німецького автовиробника, який мав намір скоротити асортимент компактних моделей, включаючи хетчбек A-Class, щоб звільнити виробничі потужності для нової лінійки електромобілів, запланованих на 2025 рік.

Одне з джерел повідомило: «Продажі електричних моделей виявилися нижчими за очікувані, що змусило переглянути плани щодо компактних автомобілів. Моделі з двигунами внутрішнього згоряння на платформі MFA отримають довший життєвий цикл, ніж спочатку передбачалося».

Хоча офіційна інформація ще не була опублікована, Autocar стало відомо, що з вересня всі компактні підключені гібриди Mercedes-Benz будуть оснащені батареєю ємністю 13 кВт·год замість поточних на 11,6 кВт·год. Модернізована батарея матиме той самий корпус та об’єм, що й поточна, збільшуючи електричний запас ходу приблизно на 10 км для кожної моделі. Це повинно підвищити електричний запас ходу хетчбека A250e до понад 95 км за циклом WLTP. Також нову батарею отримають B250e, CLA 250e седан, CLA 250e Shooting Brake та A250e седан.

Це рішення відображає зміну законодавства Німеччини щодо оренди автомобілів. Нові вимоги передбачають збільшення електричного запасу ходу підключених гібридів з 60 км до 80 км і/або викиди CO2 нижче 50 г/км для досягнення певного податкового порога.

Джерела також повідомили, що Mercedes-Benz планує збільшити ємність батарей для електричних моделей EQA 350 4Matic та EQB 350 4Matic з вересня. Ці моделі отримають батарею ємністю 70,5 кВт·год замість поточної 66,5 кВт·год, яка використовується на європейському ринку. Збільшена батарея, яка вже пропонується на ринку Північної Америки, забезпечить запас ходу моделі EQA 350 4Matic до 296 миль за циклом WLTP, а модель EQB 350 4Matic отримає запас ходу до 289 миль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Кросовер Mitsubishi Outlander 2025 показав слабкий результат у тесті від IIHS

Mitsubishi Outlander 2025 не увійшов до списку переможців Top Safety Pick за версією IIHS, незважаючи…

29.10.2025

Mazda представила дві концептуальні моделі на виставці Japan Mobility Show 2025

На виставці Japan Mobility Show 2025 компанія Mazda представила два концептуальні автомобілі - MAZDA VISION…

29.10.2025

Повністю автономне таксі Tesla Cybercab може отримати кермо

Компанія Tesla знову опинилася в центрі уваги завдяки своєму амбітному проєкту Cybercab 2026 — повністю…

29.10.2025

Як камені в шинах впливають на балансування та безпеку автомобіля

Під час експлуатації зимових шин водії нерідко помічають, що в протекторі застрягає безліч каменів —…

29.10.2025

Механік пояснив, чому скандинави не прогрівають авто взимку

Дискусії про те, чи потрібно прогрівати двигун перед поїздкою в зимову пору року, не вщухають.…

29.10.2025

Kia показала перші зображення електромобіля EV4 GT

Компанія Kia представила перші зображення потужної версії електромобіля EV4, яка отримає назву EV4 GT. На…

29.10.2025