Авто

Майбутній модельний ряд Mercedes зазнає кардинальних змін

Mercedes-Benz продовжує життєві цикли своїх підключених гібридів A-Class, B-Class і CLA після того, як низькі продажі електромобілів змусили компанію змінити плани, повідомляє Autocar з посиланням на джерела в компанії. Це рішення передбачає, що автомобілі на базі платформи MFA отримають більші батареї, що підвищить їх запас ходу на електротязі. Така зміна відходить від попередніх планів німецького автовиробника, який мав намір скоротити асортимент компактних моделей, включаючи хетчбек A-Class, щоб звільнити виробничі потужності для нової лінійки електромобілів, запланованих на 2025 рік.

Одне з джерел повідомило: «Продажі електричних моделей виявилися нижчими за очікувані, що змусило переглянути плани щодо компактних автомобілів. Моделі з двигунами внутрішнього згоряння на платформі MFA отримають довший життєвий цикл, ніж спочатку передбачалося».

Хоча офіційна інформація ще не була опублікована, Autocar стало відомо, що з вересня всі компактні підключені гібриди Mercedes-Benz будуть оснащені батареєю ємністю 13 кВт·год замість поточних на 11,6 кВт·год. Модернізована батарея матиме той самий корпус та об’єм, що й поточна, збільшуючи електричний запас ходу приблизно на 10 км для кожної моделі. Це повинно підвищити електричний запас ходу хетчбека A250e до понад 95 км за циклом WLTP. Також нову батарею отримають B250e, CLA 250e седан, CLA 250e Shooting Brake та A250e седан.

Це рішення відображає зміну законодавства Німеччини щодо оренди автомобілів. Нові вимоги передбачають збільшення електричного запасу ходу підключених гібридів з 60 км до 80 км і/або викиди CO2 нижче 50 г/км для досягнення певного податкового порога.

Джерела також повідомили, що Mercedes-Benz планує збільшити ємність батарей для електричних моделей EQA 350 4Matic та EQB 350 4Matic з вересня. Ці моделі отримають батарею ємністю 70,5 кВт·год замість поточної 66,5 кВт·год, яка використовується на європейському ринку. Збільшена батарея, яка вже пропонується на ринку Північної Америки, забезпечить запас ходу моделі EQA 350 4Matic до 296 миль за циклом WLTP, а модель EQB 350 4Matic отримає запас ходу до 289 миль.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Mercedes

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025