Більшість суперкарів є втіленням мрій, але вага може суттєво вплинути на їхні характеристики. Сучасна електрифікація стала єдиним шляхом для брендів зберегти преміум-клас у своїх моделях. Виробництво нового BMW M5 2025 вже розпочалося, і цей спортивний седан надійде у продаж у середині листопада.
Модель зазнала значних змін як у дизайні, так і в технічних характеристиках. Тепер це не просто автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння, а один з найбільш потужних підключених гібридів. Його потужність досягає 720 кінських сил завдяки поєднанню 4,4-літрового двигуна V8 з подвійним турбонаддувом та електромотора, що додає майже 200 кінських сил.
Однак є деякі питання. Незважаючи на здатність розганятися з нуля до 100 км/год за 3,5 секунди і досягати максимальної швидкості 305 км/год, вага в 2,5 тонни викликала критику. Глава BMW M Френк ван Міл відреагував на ці зауваження.
Ван Міл пояснив, що збільшення ваги викликане встановленням системи PHEV на XM, і без цього M5 навіть не існувала б. Він вважає, що гібридний варіант з підключенням залишається кращим, оскільки поєднує традиційні характеристики V8 з електричним запасом ходу в 70 км, що цілком достатньо для міських поїздок.