Після кількох років конкуренції на ринку електрокросоверів компанія Mercedes вирішила завершити виробництво моделі EQC. EQC вперше був представлений у 2016 році як концепт EQ і став першим серійним електромобілем і першим повністю електричним кросовером бренду. Однак, через швидкість реалізації проекту були допущені деякі компроміси в конструкції, оскільки EQC був побудований на базі платформи, розробленої для автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння GLC, що обмежило його можливості.
EQC стикався з кількома проблемами, такими як обмежений запас ходу в 410 км, недостатня ефективність та дефіцит внутрішнього простору, що призвело до його маси близько двох з половиною тонн і зменшило його конкурентоспроможність на фоні нових моделей.
На початку продажів EQC конкурував з Audi e-tron (тепер Q8 e-tron), Jaguar I-Pace та Tesla Model X, а пізніше до них приєдналися BMW iX3, iX, Porsche Macan Electric, Audi Q6 e-tron та Polestar 4. Вже ведеться розробка нового покоління EQC, але його запуск не планується раніше 2025 року.
Покупці, які шукають електричні кросовери від Mercedes, можуть звернути увагу на модель EQE, яка побудована на спеціалізованій платформі для електромобілів і оснащена передовими технологіями. Очікується, що новий кросовер не носитиме назву EQC, оскільки Mercedes планує відмовитися від маркування EQ для своїх електромобілів. Офіційна назва нового моделі поки що не оголошена.