Авто

BMW закрила виробництво кросовера X3 M на користь електромобіля

Share

Минулого місяця BMW представила четверте покоління X3 із індексом G45. Новий преміальний позашляховик доступний з чотирьох- та шестициліндровими двигунами, включаючи версію M50 xDrive 2025 модельного року.

Хоча ця модель має спортивні характеристики, вона належить до лінійки M Performance, а не до повноцінної версії M. Під капотом розміщений шестициліндровий двигун B58 з одним турбонагнітачем і м’якою гібридною системою, що забезпечує сумарну потужність у 393 кінські сили при 5200 об/хв і 580 Нм крутного моменту з 1800 об/хв.

Ці вражаючі показники для автомобіля вагою 2057 кілограмів ще більш захоплюють, враховуючи, що BMW стверджує, що він розганяється до 100 км/год за 4,4 секунди. Однак ці цифри не можуть зрівнятися з попереднім X3 M, оснащеним двигуном, розробленим підрозділом M.

Згідно з інформацією з форуму Bimmerpost, серія G45 може включати повноцінну версію M під внутрішньою кодовою назвою G97. Проте BMWBLOG повідомляє, що баварський автовиробник відмовився від G97 на користь електромобіля.

У статті зазначається, що «обсяги продажів мають першорядне значення», і всі автовиробники поспішають представити свої електромобілі. Хоча важко уявити, що BMW продала більше M3, ніж X3 M за останні роки, відмова від X3 M з двигуном внутрішнього згоряння на користь iX3 M виглядає логічною. BMW зможе отримувати більше прибутку за модель із нульовим рівнем викидів, а спортивно-орієнтований iX3 також допоможе просувати менш потужні версії цього електромобіля.

Також слід зазначити, що автомобілі M із двигуном S58, заснованим на B58, не оснащені м’якою гібридною системою. З урахуванням посилених норм викидів та економії палива, скорочення лінійки автомобілів з двигуном S58 також виглядає розумним кроком для BMW.

Моделі X3 M та X3 M Competition були представлені у лютому 2019 року разом з їх аналогами X4 під внутрішніми кодовими назвами F97 та F98 відповідно. На відміну від двигуна B58 з односпіральним турбонагнітачем, що використовується в X3 M40i та X4 M40i, двигун S58 оснащений двома турбонагнітачами. Тим не менш, як M Performance, так і M версії оснащені восьмиступінчастими автоматичними коробками передач від ZF.

Про передбачуваний електричний наступник X3 M, відомий як iX3 M, говориться, що він називатиметься ZA5. Заснований на платформі Neue Klasse, iX3 M може мати від двох до чотирьох електродвигунів. За словами голови відділу інженерії та досліджень Франка Вебера, платформа Neue Klasse підтримує потужність до одного мегавата, що відповідає 1360 метричним або 1341 механічним кінським силам.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Peugeot показав свій новий електромобіль напередодні презентації

Peugeot 408 отримає електричну версію, яку офіційно представлять 2 жовтня, а публічний дебют відбудеться на…

28.09.2024

Свіжі зображення та чутки про бюджетну модель Model 2

Ілон Маск натякав на бажання випустити доступний електромобіль Tesla, і чутки про Model 2 залишаються…

28.09.2024

Toyota випускає двигуни, які можуть проїхати до мільйона кілометрів

Автомобілі Toyota здобули репутацію надійних завдяки двигунам, які практично не ламаються і не потребують серйозного…

28.09.2024

Гібридний BMW X5 помічений на дорожніх випробуваннях (фото)

Розробка нового покоління BMW X5 2026 продовжується, про що свідчать регулярні появи шпигунських знімків в…

28.09.2024

Топ-9 найнадійніших автомобілів усіх часів

Кожного року авторитетні організації та журналісти проводять дослідження, щоб визначити найнадійніші автомобілі, які здатні пройти…

28.09.2024

Tesla втратила статус найпопулярнішого авто в Європі: ось хто став новим лідером

Dacia Sandero став найпопулярнішим автомобілем на європейському ринку за результатами серпня 2024 року, про що…

28.09.2024