Електромобілі дійсно виявляються менш проблемними у плані заміни батарей, ніж можуть стверджувати деякі скептики. Дані підтверджують, що лише невеликий відсоток електромобілів потребує заміни батарей, і це стає все більш економічно вигідним процесом.
Згідно з дослідженням консалтингової компанії Recurrent, вартість батарей для електромобілів спадає. Наприклад, вартість 1 кВт-год батареї знизилась з 161 долара в 2019 році до 137 доларів у 2020 році. І хоча ціна на літій зросла у 2021 році, до початку 2023 року вона стабілізувалася зі зниженням на 20%.
Витрати на заміну батарей значно варіюються в залежності від моделі автомобіля. Наприклад, у 2020 році заміна батареї для Nissan LEAF першої генерації коштувала близько 5500 доларів за батарею ємністю 40 кВт-год, для BMW i3 – приблизно 6000 доларів, а для Tesla Model 3 вартість коливається від 7300 до 9900 доларів в залежності від версії.
Таким чином, заміна батареї є рідкісним явищем для власників електромобілів, а її вартість знижується завдяки збільшенню виробництва і доступності запасних частин. Це робить експлуатацію електромобілів все більш економічно вигідною і привабливою для споживачів.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment