Електромобілі дійсно виявляються менш проблемними у плані заміни батарей, ніж можуть стверджувати деякі скептики. Дані підтверджують, що лише невеликий відсоток електромобілів потребує заміни батарей, і це стає все більш економічно вигідним процесом.
Згідно з дослідженням консалтингової компанії Recurrent, вартість батарей для електромобілів спадає. Наприклад, вартість 1 кВт-год батареї знизилась з 161 долара в 2019 році до 137 доларів у 2020 році. І хоча ціна на літій зросла у 2021 році, до початку 2023 року вона стабілізувалася зі зниженням на 20%.
Витрати на заміну батарей значно варіюються в залежності від моделі автомобіля. Наприклад, у 2020 році заміна батареї для Nissan LEAF першої генерації коштувала близько 5500 доларів за батарею ємністю 40 кВт-год, для BMW i3 – приблизно 6000 доларів, а для Tesla Model 3 вартість коливається від 7300 до 9900 доларів в залежності від версії.
Таким чином, заміна батареї є рідкісним явищем для власників електромобілів, а її вартість знижується завдяки збільшенню виробництва і доступності запасних частин. Це робить експлуатацію електромобілів все більш економічно вигідною і привабливою для споживачів.