Глава підрозділу BMW M, Франк ван Міл, розкрив деякі деталі про перший повністю електричний спорткар компанії, який розробляється на новій платформі Neue Klasse. У своєму інтерв’ю для журналу MotorTrend він підкреслив унікальність майбутнього автомобіля і намітив плани щодо розширення лінійки електричних моделей BMW.
Спорткар, який буде аналогом поточного M3, отримає чотири електричні двигуни з загальною потужністю до 1 мегавата (1360 к.с.). Усі системи управління автомобілем будуть інтегровані через єдиний суперкомп’ютер, який забезпечить точність і швидкість реакції на умови дороги та дії водія.
Франк ван Міл також зазначив, що електромобіль на платформі Neue Klasse буде значно відрізнятися від цивільних версій, таких як 3 Series і X3. Він отримає спеціалізовані електродвигуни, батарею і системи охолодження, що забезпечать стабільну потужність під час активної їзди.
Незважаючи на наявність чотирьох електричних двигунів, BMW M не планує впроваджувати унікальні функції, такі як “танковий поворот”. Основна увага приділяється передбачуваному і відчутному керуванню автомобілем.
Крім того, розглядається можливість випуску електроседана з двома моторами. Цей автомобіль буде легшим і надасть інші відчуття від водіння, але буде використовувати схоже програмне забезпечення, що й інші моделі на платформі Neue Klasse.
Франк ван Міл упевнений, що електричний BMW M не підведе шанувальників марки, незважаючи на низькі продажі інших гіперкарів на батареях. Електрична версія BMW M3 очікується у 2026 чи 2027 році під ім’ям iM3. Також передбачається, що iM3 може бути випущений в універсальному кузові і співіснуватиме з бензиновою версією.