Jeep несподівано відновив виробництво позашляховика Wrangler з двигуном V8. Весною 2024 року компанія представила величезний позашляховик Wrangler Rubicon 392 Final Edition, який був оголошений як остання партія моделі з легендарним двигуном HEMI V8 об’ємом 6,2 літра. Американський автовиробник обіцяв, що найпотужніший Wrangler буде доступний лише протягом 2024 року, з виробництвом близько 3700 автомобілів. Однак неочікувано марка вирішила залишити цю версію у виробництві також на 2025 рік.
Jeep Wrangler Rubicon 392 на 2025 рік – це найшвидший і найпотужніший Wrangler, який оснащений унікальним для свого класу 6,4-літровим наддувним двигуном HEMI V8, що розвиває 470 кінських сил і крутний момент 470 ньютон-метрів. Він включає в себе пакет Xtreme 35 з 35-дюймовими шинами BFGoodrich All-Terrain T/A KO2, а також має розширений список обладнання.
Позашляховик отримав підвищений дорожній просвіт до 295 мм, лебідку Warn, посилену захист порогів і кенгурятник. Салон вражає обробкою зі шкіри «наппа», декором Mayan gold та акцентами Tupelo, що робить його особливим серед інших версій. Про належність до особливої серії свідчить медальйон на важелі коробки передач та спеціальна табличка на дверях багажника.
При цьому відкидний столик Mopar та набір інструментів із 83 предметів залишаться ексклюзивним обладнанням моделі 2024 року. Старт замовлень розпочнеться до кінця 2024 року, а постачання машин клієнтам – у першому кварталі 2025 року. Не виключено, що Jeep з Wrangler Rubicon 392 чекає та ж ситуація, що і Dodge з Durango SRT Hellcat, який також обіцяв лімітовану версію моделі, продовжив її випуск і отримав судові позови від незадоволених клієнтів.