Компанія Lotus офіційно оголосила, що її ліфтбек Emeya тепер може вважатися одним з найшвидших електромобілів у плані заряджання. Під час групового тесту, який провела консалтингова фірма P3 Group і включав 10 електромобілів, п’ятидверка показала найвищі показники як потужності, так і швидкості заряджання, обігнавши, серед інших, електричні моделі BMW, Mercedes-Benz та Hyundai.
Для тестів використовувалася загальнодоступна, але потужна зарядна станція на 400 кВт. Батарея Lotus Emeya демонструвала пікове значення зарядного струму 402 кВт, з середнім рівнем 331 кВт у період заряджання від 10 до 80%. З урахуванням розрахункового енергоспоживання електромобіля на рівні 18,7 кВт*год на 100 кілометрів, за 10 хвилин він може набрати енергії для подолання 310 кілометрів. На підзаряджання до 80% електромобілю знадобилося всього 14 хвилин. Lotus назвала показники Emeya рекордними, не уточнюючи деталей.
У випробуваннях також брали участь Mercedes-Benz EQS, BMW i7, Tesla Model Y, Genesis G80, Xpeng G9, Kia EVP, Hyundai Ioniq 6, Nio ET5 і BYD Atto 3. За характеристиками заряджання до Emeya зміг наблизитися тільки китайський Xpeng G9 з піковим показником 320 кВт та середнім значенням 233 кВт. Третє та четверте місця посіли корейські електромобілі, в аутсайдерах опинилися Tesla Model Y (середнє значення 141 кВт) та BYD Atto 3 (75 кВт).
Lotus представила ліфтбек Emeya у вересні минулого року. П’ятидверка здатна прискоритися до 100 км/год за 2,78 секунди завдяки 918-сильній силовій установці, яка працює від 102-кіловат-годинної батареї. Найбільш економічним електромобілем з точки зору витрати енергії зараз вважається прототип Mercedes-Benz EQXX, який, за останніми даними, витрачає в реальному циклі лише 7,4 кВт*год на 100 кілометрів.