До кінця цього року Peugeot планує майже повністю електрифікувати свою модельну лінійку. Всі моделі, за винятком 508, матимуть повністю електричні версії, включаючи популярні 208, 2008, 308, 3008, 408 та 5008, а також комерційні автомобілі Partner/Rifter, Expert та Boxer.
Через зосередженість на електрифікації Peugeot не планує випускати нові спортивні моделі під брендом PSE (Peugeot Sport Engineered). Єдиними спортивними моделями залишаться 508 та його сімейний варіант SW з гібридною установкою потужністю 360 к.с.
Генеральний директор Peugeot Лінда Джексон підтвердила, що пріоритетом компанії є електрифікація, яку Stellantis інвестує 40 мільярдів євро. Peugeot стане частиною цього процесу, пропонуючи повністю електричну лінійку до кінця року. Однак можливість випуску спортивних електромобілів у майбутньому не відкидається, хоча конкретних планів на даний момент немає.
Раніше ходили чутки про відновлення розробки E-208 після злиття FCA та PSA , але зараз Peugeot Sport зосереджена на створенні нових платформ для Abarth 600e, Alfa Romeo Junior Veloce та Lancia Ypsilon HF . Stellantis також дала зелене світло на розробку нового E-208 PSE на базі майбутньої платформи STLA Small , яка значно перевершує поточну eCMP.
Таким чином, Peugeot робить ставку на електрифікацію, прагнучи стати лідером у виробництві електромобілів, але залишає відкритою можливість повернення спортивних моделей у майбутньому.