Деякі автовиробники прагнуть зберегти механічні коробки, тоді як інші намагаються врятувати двигун внутрішнього згоряння (ДВЗ). Toyota, Mazda та Subaru провели спільну конференцію, щоб пояснити, як можна досягти декарбонізації без повного переходу на електромобілі.
Toyota працює над трьома новими більш компактними та ефективними двигунами, Mazda продовжує розвивати одно- та двороторні агрегати, тоді як Subaru, у свою чергу, знайшла спосіб зберегти свій горизонтально-опозитний двигун у наступному поколінні гібридних систем.
На конференції Subaru представила прототип електрифікованого опозитного двигуна усередині замаскованого прототипу Crosstrek. У новій системі ДВС буде механічно з’єднаний з колесами та одночасно служити генератором для заряджання батареї, яка живить електричний мотор.
Subaru стверджує, що нове обладнання принесе значні переваги не тільки в економії палива, а й у зниженні силової установки. Двигун, гібридна система, трансмісія та роздавальна коробка розміщені разом, а блок керування живленням знаходиться у моторному відсіку, не зменшуючи обсяг паливного бака. Це дозволяє встановлювати більші баки збільшення запасу ходу.
Технічний директор Subaru Тецуо Фуджінукі визнає, що з точки зору ефективності опозитні двигуни не завжди є найкращим вибором, але без них Subaru втратила б свою унікальність. Він зазначив, що Subaru є єдиним масовим брендом, який сьогодні використовує горизонтально-опозитні двигуни.
Subaru планує розпочати виробництво наступного покоління гібридного опозитного двигуна цієї осені на заводі у Кітамото, Сайтама, Японія. Це обладнання використовуватиметься для автомобілів з повним приводом.
Крім того, Subaru разом з Toyota та Mazda працює над розробкою вуглецево-нейтрального палива. У зв’язку з цим Subaru візьме участь у гоночній серії Super Taikyu з концептом High Performance X Future, заснованому на моделі WRX.