Porsche пояснила, чому 911 таки став гібридом. Маркетолог американської філії марки Франк Вайсманн розповів CarScoops.com, що система T-Hybrid обрана для дотримання майбутніх стандартів викидів при подальшому покращенні реакції та продуктивності двигуна. Представник Porsche відзначив, що споряджена маса гібридного 911 збереглася на тому ж рівні. А ось їздити без активації ДВЗ не можна: у Porsche відмовилися від такої функції спеціально.
Бензин-електричний Porsche 911 не потрібно заряджати від розетки: це дозволило відмовитися від важкої батареї та зробити ставку на компактний (1,9 кіловат-години) літій-іонний 400-вольтовий акумулятор. Безшумна їзда не для «дев’ятсот одинадцятої»: опозитний 3,6-літровий двигун задіяний у всіх режимах. Це дозволило відмовитися від зайвого зчеплення.
А ось відмова від фірмового поворотного ключа міркуваннями економії ваги не пояснити. Франк Вайсман заявив, що перехід на кнопку запуску двигуна – данина спільності з Panamera і Cayenne. Представник Porsche уникнув слова уніфікація, замаскувавши очевидне: мовляв, для клієнтів, які володіють кількома моделями, важлива «узгодженість та аналогічне компонування».
У оновленій гамі Porsche 911 поки що немає версій на «механіці», а версія GT3 виключена з гами. Однак “хардкорний” 911 GT3 RS все ще доступний до замовлення, а згодом в лінійку повернуться звичайні трипедальні версії. Однак у найближчі три місяці рестайлінгові Turbo/Turbo S не з’являться: їхній апгрейд проведуть із затримкою.
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…
Leave a Comment