У сучасному цифровому світі все взаємопов’язане. І одним із головних постраждалих у цьому є наша конфіденційність. Що ще гірше, деякі компанії намагаються приховати, що стежать за кожним кроком свого клієнта. І іноді це їм не виходить, що призводить до скандалу.
Напередодні на популярному форумі Reddit власник неназваної моделі Hyundai повідомив про те, що його автомобіль здійснює за ним стеження.
Приблизно три роки тому компанія створила програму для формування рейтингу рівня водія своїх клієнтів, яка дозволяла тим оформлювати дешевшу страховку.
Вона була необов’язковою, але у випадку, якщо власник машини погоджувався на неї, ПЗ передавало третім особам доступ до безлічі даних, що збираються під час руху автомобіля (середня швидкість, час водія за кермом, пройдена відстань за період часу, а також кількість різких гальмування або прискорень).
За словами одного із власників Hyundai, він переконаний, що автомобіль таємно повідомляв про кожну з його поїздок третім особам проти його волі.
Як доказ він запросив інформацію в сервісі аналізу даних Verisk, звіт якої справді виявився вкрай докладним (на фото вище).
Що найцікавіше, він не давав дозволу Hyundai збирати інформацію про його поїздки і не входив до користувачів програми зниження ціни страховки.
Тепер чоловік обіцяє позбавитися автомобіля Hyundai, а також у майбутньому більше ніколи не купувати машини цієї марки.
Норвегія зробила історичний крок у напрямку екологічно чистого транспорту. За останніми даними Норвезької дорожньої федерації…
Назва цієї комплектації відсилає до колишнього ранчо, на території якого зараз знаходиться завод у Сан-Антоніо,…
Журналісти Bloomberg повідомили, що General Motors планує перейти на китайські акумулятори CATL, проте купувати їх…
В Україні почали масово скасовувати певні автомобільні штрафи. Водіям варто бути уважнішими та стежити за…
Український дизайнер Роман Прядко представив концепт оновленого позашляховика ЛуАЗ, який вдало поєднує риси класичного дизайну…
В США сталася пожежа електромобіля Audi e-tron, яка трапилася під час обслуговування на СТО. Інцидент…
Leave a Comment