Компанія Volkswagen оновила найпотужніший передньопривідний Golf. Хетчбек GTI Clubsport зберіг силовий агрегат попередника – двигун 2.0 TSI в парі з “роботом” DSG, – але трохи змінився зовні. Наприклад, йому передали фари та ліхтарі, додали підсвічування емблеми на решітці радіатора. У салоні — нове багатофункціональне кермо та медіасистема з просунутим голосовим помічником IDA та штучним інтелектом ChatGPT.
Прем’єра оновленого Volkswagen Golf GTI Clubsport особливого фурору не викликала. Двигун у хетчбека колишній – “турбочетвірка” EA888 Evo4, що розвиває 300 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. Динаміка теж як у попередника: з місця до ста машина розганяється за 5,6 секунд, обмежувач спрацьовується на 250 кілометрів на годину, хоча його можна зрушити до 267 при замовленні пакету Race.
GTI Clubsport має електроннокерований диференціал у передній осі замість його імітації та їздовий режим Special, що враховує топологію Північної петлі — все це було доступно і дореформеній моделі. Адаптивна підвіска DCC залишилася опцією. При цьому хетчбек трохи зміниться зовні, отримав іншу світлотехніку та підсвічування емблеми на решітці радіатора. У салоні з’явилося нове багатофункціональне кермо та медіасистема з голосовим помічником IDA та ChatGPT.
Штатні колеса – 19-дюймові Queenstown, нового дизайну. За доплату їх можна буде замінити на ковані Warmenau, кожне масою всього вісім кілограмів. Як і обіцяли у Volkswagen, GTI Clubsport зберіг за собою титул найпотужнішого передньопривідного «Гольфа», однак у загальному заліку серед серійних моделей лідирує Golf R (333 к.с.), а дрібносерійних – Golf R360S (360 к.с.).