Компанія Bugatti випустила останній Chiron. Фінальний екземпляр назвали L’Ultime, а заснований на Chiron Super Sport. Гіперкар забарвлений у дусі найпершого «Широна», показаного у Женеві вісім років тому. На кузов нанесені назви місць та подій, які стали частиною історії моделі. Двигун стандартний: квадротурбомотор W16 8.0 потужністю 1600 кінських сил і 1600 Нм моменту, що крутить. Змінником Chiron буде гібрид із віддачею близько 1800 сил.
Компанія Bugatti завершила випуск моделі Chiron. Останній, 500-й екземпляр наречений L’Ultime. Це версія Super Sport , пофарбована у відтінки Atlantic Blue / French Racing Blue, як екземпляр, що дебютував у 2016 році на автосалоні в Женеві. Тут, щоправда, градієнт перевернуть, а колеса пофарбовані в той самий відтінок, що й відповідна частина кузова. До того ж на боковини вручну нанесені назви місць та подій, які стали невід’ємною частиною історії «Широна».
Це і Женева, де гіперкар відсвяткував світову прем’єру. І містечко Шантійї у Франції, яке відоме своїм конкурсом елегантності. І автодром Поль Рікар, яким проходили їздові випробування. У списку знайшлося місце і для Bugatti Мольсайму, а також мису Канаверал і Шато Сен-Жан, де компанія організує тест-драйви для клієнтів.
Інші особливості L’Ultime: синій фірмовий логотип Bugatti на решітці радіатора, причому її сітка не така, як у звичайних Суперспортів, розкидане то тут, то там число “500” і французький прапор на корпусах бічних дзеркал. Салон гіперкара виконаний у кольорі Deep Blue та прикрашений декоративними накладками Blue Carbon Matt. Вставки у дверях виконані з переплетених між собою тонких смужок шкіри.
У рух гіперкар наводить квадротурбомотор W16 8.0 потужністю 1600 кінських сил і 1600 Нм моменту, що крутить. Коробка перед – семиступінчастий «робот» з двома зчепленнями, в якому скориговані передавальні числа. Розгін до ста у Chiron Super Sport займає 2,3 секунди. Максималка – 440 кілометрів на годину.
Наступна модель Bugatti успадкує фірмові риси “Широна”, але двигун буде інший – V16 8.3, який до того ж стане частиною гібридної силової установки. Потужність агрегату становитиме близько 1000 кінських сил. Ще 800 забезпечать три електромотори, так що по комбінованій віддачі дводверки наблизиться до прототипу Bolide , який на гоночному бензині мав розвивати 1850 сил.