BMW оновила сімейство 3 Series: що змінилося
BMW покращила седан та універсал 3 Series. Сімейство третьої серії пережило плановий рестайлінг: основні візуальні зміни припали на салон, але також було доопрацьовано шасі та збільшено ємність батареї у гібридних версій. Крім цього, до палітри додали нові відтінки, підвищили якість обробки інтер’єру і запропонували новий дизайн 19-дюймових дисків. Оновлені седан та універсал 3 Series стануть на конвеєр у липні, вироблятимуть їх на заводах BMW у Німеччині, Мексиці та Китаї.
Модель 3 Series у строю з 1975 року, і за неповні півстоліття вона шість разів змінила покоління. Актуальна «троячка» сьомої генерації дебютувала 2018-го, а останній рестайлінг пережила 2022-го. І ось представлені седан та універсал 2025 модельного року, які зовні можна відрізнити за новими кольорами (сірий та блакитний металики) та опціональним 19-дюймовим дискам BMW Individual з Y-подібними спицями.
У салоні змін більше, і найпомітніша з них – оптимізований інтерфейс мультимедійної системи, яка тепер працює на операційній системі BMW 8.5. Це дозволило перенести керування деякими функціями з кнопок на екран, у тому числі кліматичною установкою та підігрівом та вентиляцією сидінь. Перетворилися дефлектори вентиляції, з’явилися нові кольори атмосферної підвіски, яка тепер вміє реагувати на відчинені двері або вхідний дзвінок м’якою пульсацією. Ну, а крім усього перерахованого, у оновленої 3 Series кермо має D-подібну форму.
Гама двигунів седана та універсала 2025 модельного року представлена чотирма бензиновими та чотирма дизельними агрегатами. Потужність 2,0-літрових двигунів варіюється від 150 до 286 кінських сил, і кілька їм становить восьмиступінчаста коробка передач Steptronic. І бензинові, і дизельні мотори доповнені 48-вольтовим стартер-генератором, що дає короткочасне збільшення потужності в 11 сил.
Крім м’якогібридних варіантів є і гібрид 330e, що підряджається, з повним приводом xDrive. До складу установки входять бензинова «четвірка» та електромотор, які сумарно розвивають 292 кінські сили. Місткість батареї гібрида становить 19,5 кіловат-години, що майже вдвічі більше, ніж у дореформеної моделі. Седан проїжджає чистою електрикою 85-101 кілометр, а повнопривідний універсал 330e xDrive Touring – 84-91.
Оновлену BMW 3 Series для європейського ринку збиратимуть на заводі в Мюнхені, версію для США — у мексиканському Сан-Луїс-Потосі, а китайський варіант — у Шеньяні на спільному підприємстві з Brilliance. Старт виробництва буде дано у липні, так що до дилерів новинка може дістатися вже восени.
Багато водіїв вважають, що достатньо просто дотримуватися ПДР, але перед поїздкою важливо перевірити, чи є…
Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…
Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…
При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…
У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…
Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…
Leave a Comment