Авто

BMW оновила сімейство 3 Series: що змінилося

BMW покращила седан та універсал 3 Series. Сімейство третьої серії пережило плановий рестайлінг: основні візуальні зміни припали на салон, але також було доопрацьовано шасі та збільшено ємність батареї у гібридних версій. Крім цього, до палітри додали нові відтінки, підвищили якість обробки інтер’єру і запропонували новий дизайн 19-дюймових дисків. Оновлені седан та універсал 3 Series стануть на конвеєр у липні, вироблятимуть їх на заводах BMW у Німеччині, Мексиці та Китаї.

Модель 3 Series у строю з 1975 року, і за неповні півстоліття вона шість разів змінила покоління. Актуальна «троячка» сьомої генерації дебютувала 2018-го, а останній рестайлінг пережила 2022-го. І ось представлені седан та універсал 2025 модельного року, які зовні можна відрізнити за новими кольорами (сірий та блакитний металики) та опціональним 19-дюймовим дискам BMW Individual з Y-подібними спицями.

У салоні змін більше, і найпомітніша з них – оптимізований інтерфейс мультимедійної системи, яка тепер працює на операційній системі BMW 8.5. Це дозволило перенести керування деякими функціями з кнопок на екран, у тому числі кліматичною установкою та підігрівом та вентиляцією сидінь. Перетворилися дефлектори вентиляції, з’явилися нові кольори атмосферної підвіски, яка тепер вміє реагувати на відчинені двері або вхідний дзвінок м’якою пульсацією. Ну, а крім усього перерахованого, у оновленої 3 Series кермо має D-подібну форму.

Гама двигунів седана та універсала 2025 модельного року представлена ​​чотирма бензиновими та чотирма дизельними агрегатами. Потужність 2,0-літрових двигунів варіюється від 150 до 286 кінських сил, і кілька їм становить восьмиступінчаста коробка передач Steptronic. І бензинові, і дизельні мотори доповнені 48-вольтовим стартер-генератором, що дає короткочасне збільшення потужності в 11 сил.

Крім м’якогібридних варіантів є і гібрид 330e, що підряджається, з повним приводом xDrive. До складу установки входять бензинова «четвірка» та електромотор, які сумарно розвивають 292 кінські сили. Місткість батареї гібрида становить 19,5 кіловат-години, що майже вдвічі більше, ніж у дореформеної моделі. Седан проїжджає чистою електрикою 85-101 кілометр, а повнопривідний універсал 330e xDrive Touring – 84-91.

Оновлену BMW 3 Series для європейського ринку збиратимуть на заводі в Мюнхені, версію для США — у мексиканському Сан-Луїс-Потосі, а китайський варіант — у Шеньяні на спільному підприємстві з Brilliance. Старт виробництва буде дано у липні, так що до дилерів новинка може дістатися вже восени.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Що обирають водії після 50 років і чому ці авто ідеальні

Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…

21.08.2025

Що варто знати про інтервали заміни моторного масла в авто

Заміна моторного масла є обов'язковою частиною обслуговування, яка безпосередньо впливає на ресурс двигуна. Чітко визначеного…

21.08.2025

Volkswagen представив e-Caravelle Premium як заміну ID. Buzz

Volkswagen поповнив лінійку електричних фургонів новою версією e-Caravelle Premium, яка пропонує більше простору порівняно з…

21.08.2025

Nissan X-Trail Autech Sports Spec та NISMO: порівняли комфорт та драйв на одному шасі

У оновленому Nissan X-Trail 2026 з'явилися версії з позначеннями "Autech Sports Specifications" та "NISMO", кожна…

21.08.2025

Який автомобіль вигідніше купити в 2025 році: гібрид чи електрокар

Аналітика Cox Automotive показала, що гібридні автомобілі краще зберігають залишкову вартість порівняно з електрокарами. Якщо…

21.08.2025

Нова Dacia Spring вийде в 2026 році з двома типами електромоторів

Dacia славиться своєю стратегією будівництва модельного ряду таким чином, що конкуренти і навіть інші виробники…

21.08.2025