Спорткар Porsche 911 уперше отримав гібридну версію. Установка T-Hybrid, до складу якої увійшли «опозитник» 3.6 з електричним турбокомпресором та інтегрований у коробку передач електромотор розвиває 541 кінську силу та 610 Нм крутного моменту. З нею рестайлінговий 911 Carrera GTS розганяється з місця до ста за три секунди рівно, але при цьому викидає повітря менше вуглекислого газу, ніж 480-сильний попередник.
Компанія Porsche представила чергову еволюцію моделі 911. І, мабуть, головна новина – поява гібридного Carrera GTS з новою установкою T-Hybrid на базі оппозитника 3.6. Двигун оснащений електричним турбокомпресором (15 л.с.). Ще один електромотор (54 л.с., 150 Нм) інтегрований в коробку-робот PDK. Обидва живить легка і компактна 400-вольтова батарея ємністю 1,9 кіловат-години, за габаритами та масою можна порівняти зі звичайним 12-вольтовим акумулятором.
Комбінована віддача гібридного 911 Carrera GTS в кузові 992.2 складає 541 кінську силу і 610 Нм моменту, що крутить, на 61 силу більше, ніж у попередника. З місця до ста спорткар розганяється за три секунди рівно. Для порівняння: дореформений 911 Carrera 4 GTS з мотором 3.0 (480 к.с., 570 Нм) досягає першої «сотні» через 3,3 секунди, а 911 GT3 RS потрібно 3,2. Максимальна швидкість бензоелектричного купе – 312 кілометрів на годину.
Вже із заводу 911 Carrera GTS оснащений повнокерованим шасі (між іншим, вперше в історії Porsche), активними стабілізаторами PDCC та адаптивною підвіскою PASM із заниженням на 10 мілілітрів. Фари матричні, знову ж таки вперше, і за доплату їх можна замінити на блоки HD matrix LED, як у Cayenne. Гібрид відрізняють збільшені передні повітрозабірники з рухомими заслінками та специфічна вихлопна система. Плюс для нього пропонують комплект коліс із вуглепластиковими лезами, які мають знизити опір повітрю. У списку опцій – аеродинамічний кит з іншим бампером та фіксованим антикрилом.
З оновленням 911 також обзавівся кнопкою запуску двигуна та повністю цифровою «приборкою» діагоналлю 12,6 дюйма. А 911 Carrera також отримав модернізований бітурбомотор 3.0. Агрегат забезпечили інтеркулером від 911 Turbo і турбокомпресорами від старого 911 Carrera GTS, що дозволило підняти потужність до 394 кінських сил і 450 Нм моменту, що крутить. Оновлений 911 Carrera прискорюється до “сотні” за 4,1 секунди (3,9 с – з пакетом Sport Chrono) і досягає 294 кілометрів на годину. Поліпшення порівняно з попередником: 0,1 секунди та 1 кілометр на годину. У Німеччині 911 Carrera коштує від 128 700 євро, 911 Carrera GTS – від 170 600 євро.
Надійність — один із ключових факторів при виборі автомобіля, особливо коли йдеться про двигуни. Експерти…
Kia готується увійти на ринок електричних фургонів із випуском своєї першої моделі з нової лінійки…
Ательє Mansory представило свою версію Audi RS 7, що отримала значне підвищення потужності двигуна, дозволяючи…
Японські автомобільні бренди відомі своєю якістю, адже їхні транспортні засоби витримують випробування часом. Кросовери та…
Оновлений флагманський електромобіль Mercedes-Benz EQS отримає унікальні світлові елементи під назвою «starlight», що включають фірмову…
Попри те, що бензинові автомобілі продовжують домінувати на українському ринку легкових автомобілів, дизельні моделі поступово…
Leave a Comment