Названі найменш надійні авто за версією німців
Бути власником автомобіля, який не зможе проїхати без жодних технічних проблем навіть 100 тисяч кілометрів, неприємна ноша. Але як дізнатися, яка з машин може виявитися надзвичайно «ламкою»? Відповісти на це питання взялися журналісти порталу Auto Bild з Німеччини.
Німці з притаманною їм прискіпливістю протестували сотні автомобілів. Всі вони мали проїхати 100 тисяч км пробігу, в ході яких фіксувалися технічні неприємності та поломки. У результаті було складено анти-топ із трьох машин, яким чужа навіть відносна витривалість.
Згідно з свіжим рейтингом, випущеним провідним німецьким автомобільним журналом, найпроблемнішим у їх випробуваннях виявився хетчбек Ford Fiesta 1.0 EcoBoost.
Автомобіль не зміг завершити випробування через поломку двигуна незадовго до закінчення тесту. Причиною несправності стало ослаблення стопорного болта натягувача ременя ГРМ. А до цього в машині було зафіксовано цілих 52 відмови.
Друге місце у списку найгірших дісталося Subaru XV 2.0D. На підсумкову оцінку автомобіля негативним чином вплинуло зношене зчеплення, оплавлення двох поршнів, корозія кромок деталей ходової частини, дефекти крісла водія, ослаблені обтічники, що призводили до дратівливих шумів та інші неприємності.
До речі, за 100 тисяч кілометрів пробігу їх нарахувалося 44.
Третя позиція цього анти-топ-е була присвоєна Audi Q3 2.0 TDi Quattro. Кросовер зламався на пробігу 27 тисяч кілометрів через відмову лямбда-зонда, а приблизно на 52 тисячах км зіткнувся з несправністю системи рециркуляції газів, що відпрацювали.
Загальна кількість відмов машини за стотисячний пробіг становила 42.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment