З’ясувалося, чому Hyundai Santa Fe провалив краш-тести

Час читання: < 1 хв.
0

Нещодавно Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) протестував Hyundai Santa Fe 2024 , який не отримав нагороду Top Safety Pick+ . Як пояснює директор зі зв’язків із громадськістю Джо Янг, причиною тому стала висока ймовірність травм для пасажира на задньому сидінні при краш-тесті з помірним перекриттям на швидкості 65 км/год.

Внаслідок удару голова заднього пасажира виявилася надто близько до спинки переднього сидіння, що, за показаннями датчиків, може призвести до травм голови чи шиї. Хоча плечовий ремінь залишався на місці, поясний ремінь змістився з тазу на черевну порожнину, що спричинило травми живота.

В оновленому краш-тесті з помірним перекриттям IIHS використовує дорослого манекена на сидінні водія і манекена розміром з 12-річну дитину на задньому сидінні за водієм. Це єдиний тест на безпеку, в якому оновлений Santa Fe  показав незадовільний результат, в той час як в інших тестах, таких як краш-тест з невеликим перекриттям та тести на бічні удари, він отримав хороші оцінки.

Організація з Вірджинії також надала кросоверу високий рейтинг за запобігання зіткненням з пішоходами. Однак IIHS не змогла присвоїти Santa Fe більш ніж прийнятну оцінку за ефективність фар та зручність використання системи кріплення дитячих сидінь LATCH .

IIHS зазначає, що нижні кріплення у другому ряду сидінь розташовані надто глибоко, що не стосується сидінь третього ряду. Що стосується фар, то стандартні світлодіодні фари проекційного типу на всіх комплектаціях Hyundai Santa Fe 2024 мають недостатню видимість на крутих лівих поворотах.

Згідно з даними на сайті організації, IIHS протестувала дві повнопривідні версії – SE HTRAC AWD та  XRT HTRAC AWD . Варто зазначити, що  SE поставляється з переднім приводом у стандартній комплектації, тоді як XRT  – це позашляхова версія з повним приводом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!