Ford Motor закликає своїх постачальників знизити витрати у спробі підтримати рентабельність електромобілів, йдеться у внутрішньому меморандумі компанії. В умовах знижок та різкого зниження цін з боку конкурентів, таких як Tesla , Ford змушений вживати таких заходів для підтримки попиту.
«Все обговорюється. Розглядайте це як заклик до дії», — заявила Ліз Дор, головний директор з ланцюжка поставок Ford, у меморандумі, який раніше опублікували Crain’s Detroit Business. «У наших інтересах пропонувати доступні EV продукти нашим клієнтам. Щоб забезпечити доступність, важливо досягти ще більшої ефективності витрат на матеріали».
Ford також наголосив на важливості ефективного виробництва та скорочення капітальних витрат. Компанія попросила постачальників представити пропозиції щодо зниження витрат на такі моделі, як електричний пікап Ford F-150 Lightning , електричний фургон Transit та кросовер Mustang Mach-E . Ці пропозиції обговорюватимуться на особистих зустрічах, включаючи ідеї, які потребують інвестицій, але підтримують рентабельність.