Ford готується до оновлення своїх середньорозмірних позашляховиків Equator і Equator Sport, призначених для китайського ринку через три роки після їх дебюту. Ці моделі, які виготовляють у Китаї через спільне підприємство JMC-Ford, отримали оновлений дизайн і нову гібридну систему Plug-in. Дані було опубліковано китайським Міністерством промисловості.
Equator Sport, відомий на деяких ринках під назвою Territory, тепер має скульптурніші ґрати з темним гексагональним візерунком, схожим на той, що використовується в Corolla Cross 2025. У задній частині дизайн залишився колишнім, за винятком оновленого дифузора. Бічний профіль автомобіля залишився незмінним, але з’явилися нові варіанти легкосплавних коліс.
Оновлений Equator Sport став довшим на 55 мм, досягнувши загальної довжини 4 685 мм. Поки немає фотографій інтер’єру, тому невідомо, чи збереже китайський Territory два 12,3-дюймові монітори від поточної моделі чи оновиться до міжнародного стандарту Evos, Mondeo та Explorer із загальним екраном 27 дюймів.
Головною новиною є запровадження нової гібридної системи Plug-in для Equator Sport. Ця установка включає 1,5-літровий двигун потужністю 150 л. і електромотор, що додає ще 82 л.с., що дає загальну потужність 218 л.с. Енергія зберігається в літій-залізо-фосфатної батареї (LiFePo), виготовленої китайською компанією CATL. Однак поки не повідомляється ємність батареї та запас ходу в суто електричному режимі.
Крім того, Equator Sport буде, як і раніше, доступний з 1,5-літровим турбованим бензиновим двигуном EcoBoost, що виробляє 170 к.с. потужності.
Запуск нових моделей Equator та Equator Sport на китайському ринку планується до кінця 2024 року.