Авто

Ford Transit оновився і обзавівся DSG: автомобіль виявився не таким вже й дорогим

Share

Ford активно оновлює свої легкі комерційні транспортні засоби, у тому числі Transit Connect, розроблений спільно з Volkswagen. Ця модель отримала багато нововведень, серед яких виділяється нова гібридна силова установка, а також доступність версії з повним приводом.

Ford Transit Connect PHEV (2024) оснащений гібридною системою, що поєднує 1,5-літровий бензиновий двигун EcoBoost з високовольтною батареєю та електродвигуном. Ця конфігурація забезпечує загальну потужність системи 150 к.с. і максимальний момент, що крутить, 350 Нм. Потужність передається на колеса через 6-ступінчасту коробку DSG. Гібридна версія може перевозити вантаж вагою до 770 кг та буксирувати причепи масою до 1400 кг.

У чисто електричному режимі Transit Connect PHEV може проїхати до 110 кілометрів і розвиває момент, що крутить, 330 Нм. Заряджати акумулятор можна двома способами: швидке заряджання на станціях потужністю 50 кВт або стандартне заряджання від бортового зарядного пристрою потужністю 11 кВт змінного струму.

Як альтернатива новій гібридній установці пропонується 2,0-літровий дизельний двигун EcoBlue з двома рівнями потужності (102 або 122 к.с.), який у потужному виконанні комбінується з повним приводом, але тільки у разі вибору 6-ступінчастої механічної коробки передач.

Автомобіль вже доступний у європейських дилерських центрах із 13 травня 2024 року. Запуск продажів проходитиме у три етапи. Першим доступний для замовлення Transit Connect фургон із 2,0-літровим дизельним двигуном у двох варіантах: 122 к.с. з 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач та потужністю 102 к.с. з 6-ступінчастою механічною коробкою передач.

Клієнти можуть вибирати між двома варіантами колісної бази (L1/L2) та двома комплектаціями: Trend та Limited. Ціни на модель у комплектації Trend починаються від 30 583 євро (25 700 євро без ПДВ), а у виконанні Limited – від 33 558 євро (28 200 євро без ПДВ). У вересні буде випуск версії Transit Connect з гібридною силовою установкою, проте ціни на цю версію поки не оголошені.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Ford

Останні записи

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс

Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…

10.11.2024

ТОП-5 найлегших електрокарів: від класики до сучасних інновацій

Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…

10.11.2024

Названо головну небезпеку незамерзайок на метанолі

Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…

10.11.2024