Авто

У Європі відбувся офіційний дебют позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek

Share

Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену для любителів активного відпочинку та пригод на відкритому повітрі. Цей автомобіль, що вже зарекомендував себе на австралійському ринку, готовий завоювати серця європейців.

Nissan X-Trail N-Trek заснований на четвертому поколінні моделі T33 і пропонує не тільки значний дизайн, але і покращену функціональність. Кросовер обладнаний водонепроникними сидіннями, що робить його ідеальним вибором для активних сімей, які не бояться забруднень після походів, велопрогулянок чи ігор з дітьми у бруді.

Ключовим нововведенням стала система повного приводу e-4ORCE , що забезпечує відмінне зчеплення з дорогою за будь-яких умов. Комплектація N-Trek також включає стильні елементи дизайну: посилені захисні накладки на передньому та задньому бамперах, інтегровані світлодіодні протитуманні фари, 18-дюймові легкосплавні колісні диски з глянцевим чорним покриттям та темні глянцеві дзеркала заднього виду.

Усередині автомобіля передбачені водонепроникні оббивки сидінь, що легко очищаються, гумові килимки і двосторонній килимок в багажник, що спрощує догляд за інтер’єром після активних вихідних. Nissan X-Trail N-Trek доступний як у п’яти-, так і в семимісцевій комплектації, що робить його універсальним вибором для великих сімей або компаній.

Лінійка кольорів кузова включає металік Gun Metallic і Champagne Silver , перламутрові Pearl White, Diamond Black і Ceramic Grey , а також варіанти з двоколірним забарвленням. Крім стильної зовнішності, Nissan X-Trail N-Trek оснащений турбованим трициліндровим двигуном об’ємом 1,5 літра, який є генератором для заряджання батареї. Варіанти силових установок e-Power та e-4ORCE забезпечують передній чи повний привід відповідно.

«Ми почали розробку X-Trail N-Trek з девізу: „Давайте забруднимося“. Це відбиває дух наших клієнтів, які люблять пригоди і хочуть використовувати свій автомобіль для спільного проведення часу та пригод», — каже Арно Шарпантье, віце-президент з маркетингу та мобільності Nissan у регіоні AMIEO.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

Чому важливо купити інші шини, навіть з майже новим протектором

Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…

10.11.2024

Новий автомобільний бренд вийшов на ринок України

В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…

10.11.2024

Експерт розповів, які системи автомобіля потрібно перевірити перед морозами

З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…

10.11.2024

Hyundai визнали, що сенсорні екрани не подобаються користувачам

Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…

10.11.2024

Дизайнер представив сучасний римейк легендарного Volvo 240

Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…

10.11.2024

Новий бюджетний позашляховик Toyota матиме ціну RAV4 та стильний дизайн

До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…

10.11.2024