Авто

У Європі відбувся офіційний дебют позашляхової версії Nissan X-Trail N-Trek

Nissan розширює лінійку свого популярного кросовера X-Trail у Європі, представляючи нову комплектацію N-Trek , створену для любителів активного відпочинку та пригод на відкритому повітрі. Цей автомобіль, що вже зарекомендував себе на австралійському ринку, готовий завоювати серця європейців.

Nissan X-Trail N-Trek заснований на четвертому поколінні моделі T33 і пропонує не тільки значний дизайн, але і покращену функціональність. Кросовер обладнаний водонепроникними сидіннями, що робить його ідеальним вибором для активних сімей, які не бояться забруднень після походів, велопрогулянок чи ігор з дітьми у бруді.

Ключовим нововведенням стала система повного приводу e-4ORCE , що забезпечує відмінне зчеплення з дорогою за будь-яких умов. Комплектація N-Trek також включає стильні елементи дизайну: посилені захисні накладки на передньому та задньому бамперах, інтегровані світлодіодні протитуманні фари, 18-дюймові легкосплавні колісні диски з глянцевим чорним покриттям та темні глянцеві дзеркала заднього виду.

Усередині автомобіля передбачені водонепроникні оббивки сидінь, що легко очищаються, гумові килимки і двосторонній килимок в багажник, що спрощує догляд за інтер’єром після активних вихідних. Nissan X-Trail N-Trek доступний як у п’яти-, так і в семимісцевій комплектації, що робить його універсальним вибором для великих сімей або компаній.

Лінійка кольорів кузова включає металік Gun Metallic і Champagne Silver , перламутрові Pearl White, Diamond Black і Ceramic Grey , а також варіанти з двоколірним забарвленням. Крім стильної зовнішності, Nissan X-Trail N-Trek оснащений турбованим трициліндровим двигуном об’ємом 1,5 літра, який є генератором для заряджання батареї. Варіанти силових установок e-Power та e-4ORCE забезпечують передній чи повний привід відповідно.

«Ми почали розробку X-Trail N-Trek з девізу: „Давайте забруднимося“. Це відбиває дух наших клієнтів, які люблять пригоди і хочуть використовувати свій автомобіль для спільного проведення часу та пригод», — каже Арно Шарпантье, віце-президент з маркетингу та мобільності Nissan у регіоні AMIEO.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nissan

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025