За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі масляні канали, через які більш в’язкі олії можуть не пройти. Крім того, малов’язке масло дещо знижує витрату палива. Але для силових агрегатів з відносно великими зазорами, будь то конструктивно старі або просто зношені мотори, такі масла будуть навіть шкідливі .
Масляні насоси не зможуть створити потрібного тиску, необхідна масляна плівка між деталями, що труться, не виникне, а масляне голодування швидко загубить силовий агрегат. Умовно можна вважати, що малов’язкі олії краще не використовувати в двигунах нижче 3-го екокласу.
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Leave a Comment