За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі масляні канали, через які більш в’язкі олії можуть не пройти. Крім того, малов’язке масло дещо знижує витрату палива. Але для силових агрегатів з відносно великими зазорами, будь то конструктивно старі або просто зношені мотори, такі масла будуть навіть шкідливі .
Масляні насоси не зможуть створити потрібного тиску, необхідна масляна плівка між деталями, що труться, не виникне, а масляне голодування швидко загубить силовий агрегат. Умовно можна вважати, що малов’язкі олії краще не використовувати в двигунах нижче 3-го екокласу.
Dacia готує четверте покоління свого популярного хетчбека Sandero, прем'єра якого очікується наприкінці 2027 року. Нова…
Існує чимало автомобільних брендів, які стали синонімами слова «безпека». Марки Hyundai, Mazda і Lexus незмінно…
Компанія Ford активно працює над створенням нової платформи для бюджетних електромобілів. Першим серійним проєктом стане…
Коли температура опускається нижче +5 °C, літні шини втрачають зчеплення з дорогою і стають небезпечними.…
Volkswagen вирішив зміцнити позиції на китайському ринку і змінити стратегію розвитку електромобілів. Після невдалого старту…
Преміальний бренд Lexus, що належить компанії Toyota, поступово знімає з виробництва свій компактний кросовер UX.…
Leave a Comment