За словами експерта більшість сучасних двигунів розраховано на олії типу 0W-20 . Їхня компактна конструкція має вузькі масляні канали, через які більш в’язкі олії можуть не пройти. Крім того, малов’язке масло дещо знижує витрату палива. Але для силових агрегатів з відносно великими зазорами, будь то конструктивно старі або просто зношені мотори, такі масла будуть навіть шкідливі .
Масляні насоси не зможуть створити потрібного тиску, необхідна масляна плівка між деталями, що труться, не виникне, а масляне голодування швидко загубить силовий агрегат. Умовно можна вважати, що малов’язкі олії краще не використовувати в двигунах нижче 3-го екокласу.
Перший повністю електричний Range Rover наближається до свого дебюту і з ним розкриваються нові подробиці,…
22 травня Jeep представить Avenger 4xe - перший повнопривідний варіант субкомпактного кросовера Avenger, що продається…
Японська компанія Toyota готує до випуску GR Corolla із автоматичною коробкою передач. Це рішення було…
Німецький автомобільний портал Auto Bild з 2000 року проводить так звані довгострокові ресурсні тести, в…
Ford подала патент на нову технологію, яка робить передні багажники електромобілів, або франки, ще кориснішими.…
Tesla припинила постачання нових Model S та Model X з підтримкою ігор від Steam, яку…
Leave a Comment