Авто

Експерт назвав машини, які не можна купувати у вживаному стані: вони вкрай ненадійні

Share

Купівля уживаного автомобіля може дозволити заощадити на самій машині, але потім заплатити не менше грошей за ремонт.

Автомобільний експерт Дейв Еріксон, який володіє власним YouTube-каналом «Everyman Driver» з 376 тисячами передплатників, назвав вживані машини, які краще не купувати через високу ймовірність серйозних поломок.

На перше місце в цьому анти-топі фахівець поставив мінівен Dodge Grand Caravan . Машину із квадратним дизайном зняли з виробництва у 2020 році і не просто так. Автомобіль був відомий своїми проблемами із надійністю.

Рядком нижче розташувався середньорозмірний кросовер Lincoln Aviator . За словами блогера, «Авіатори» 2020 і 2021 років випуску вважаються одними з «ламких».

Основними несправностями в них називають: електрику, систему клімат-контролю, а також виділяють такі проблеми як витік рідин та поява іржі на кузові.

Fiat 500 , який стабільно входить до списків найненадійніших машин у світі, і тут опинився у трійці найгірших. Компактвен з приставкою L, відправлений у відставку в 2020 році, вважається одним із найпроблемніших автомобілів через безліч технічних неприємностей.

Четвертим став Mini Cooper , який, незважаючи на свій приємний зовнішній вигляд, вимагає суттєвих витрат на ремонти.

Найсерйознішою несправністю в цій моделі власники називають проблему з коробкою передач, характерною для машин 2005 року випуску, а також поломки зчеплення та підсилювача кермового керування.

П’яте місце зарезервував у себе Chevrolet Spark – зокрема автомобіль 2022 модельного року. Хетчбек може похвалитися доступною ціною, але має ряд технічних проблем, які обернуться для власника в серйозні суми ремонту (несправності рульового керування, відмови трансмісії та висока витрата олії).

Замкнув перелік машин, які краще не купувати на вторинному ринку, кабріолет Volkswagen Eos. По-перше, автомобіль, відправлений на пенсію у 2015 році, коштує надто дорого. А по-друге, у нього є ряд технічних проблем, які торкаються механізму відкидного верху та вікон. Їх ремонт складний і обходиться у значні суми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Зеленський підписав два закони, які вплинуть на всіх автомобілістів

Ну ось, Зеленський підписав два нових закони, які стосуються авто. Якщо чесно, я вважаю, що…

02.01.2025

Перевищення швидкості без штрафу: як довести свою правоту

В Україні дедалі частіше суди ухвалюють рішення про закриття адміністративних справ, пов’язаних із перевищенням швидкості,…

02.01.2025

Що варто знати про нові акцизи на пальне, які вступили в силу з 2025 року

З 1 січня 2025 року вступили в силу нові ставки акцизів на пальне, що є…

02.01.2025

Renault відмовляється від кросоверів: що чекає на майбутні моделі

З 2028 року французька автомобільна компанія Renault має намір кардинально переглянути свій модельний ряд, відмовившись…

02.01.2025

Чорне масло в двигуні: чому мотористи радять не поспішати із заміною

Багато водіїв вважають, що якщо масло у двигуні їхнього автомобіля почорніло, то це вірна ознака…

02.01.2025

Що не варто говорити патрульним: поради юристів для водіїв

Якщо вас зупинила поліція, просто знати свої права – недостатньо. Потрібно вміти тримати себе в…

02.01.2025