Авто

Експерт назвав машини, які не можна купувати у вживаному стані: вони вкрай ненадійні

Share

Купівля уживаного автомобіля може дозволити заощадити на самій машині, але потім заплатити не менше грошей за ремонт.

Автомобільний експерт Дейв Еріксон, який володіє власним YouTube-каналом «Everyman Driver» з 376 тисячами передплатників, назвав вживані машини, які краще не купувати через високу ймовірність серйозних поломок.

На перше місце в цьому анти-топі фахівець поставив мінівен Dodge Grand Caravan . Машину із квадратним дизайном зняли з виробництва у 2020 році і не просто так. Автомобіль був відомий своїми проблемами із надійністю.

Рядком нижче розташувався середньорозмірний кросовер Lincoln Aviator . За словами блогера, «Авіатори» 2020 і 2021 років випуску вважаються одними з «ламких».

Основними несправностями в них називають: електрику, систему клімат-контролю, а також виділяють такі проблеми як витік рідин та поява іржі на кузові.

Fiat 500 , який стабільно входить до списків найненадійніших машин у світі, і тут опинився у трійці найгірших. Компактвен з приставкою L, відправлений у відставку в 2020 році, вважається одним із найпроблемніших автомобілів через безліч технічних неприємностей.

Четвертим став Mini Cooper , який, незважаючи на свій приємний зовнішній вигляд, вимагає суттєвих витрат на ремонти.

Найсерйознішою несправністю в цій моделі власники називають проблему з коробкою передач, характерною для машин 2005 року випуску, а також поломки зчеплення та підсилювача кермового керування.

П’яте місце зарезервував у себе Chevrolet Spark – зокрема автомобіль 2022 модельного року. Хетчбек може похвалитися доступною ціною, але має ряд технічних проблем, які обернуться для власника в серйозні суми ремонту (несправності рульового керування, відмови трансмісії та висока витрата олії).

Замкнув перелік машин, які краще не купувати на вторинному ринку, кабріолет Volkswagen Eos. По-перше, автомобіль, відправлений на пенсію у 2015 році, коштує надто дорого. А по-друге, у нього є ряд технічних проблем, які торкаються механізму відкидного верху та вікон. Їх ремонт складний і обходиться у значні суми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

McLaren готує нову ікону швидкості

McLaren готує до випуску новий гіперкар, який обіцяє стати гідним наступником знаменитого P1 . За…

13.05.2024

Ford Transit оновився і обзавівся DSG: автомобіль виявився не таким вже й дорогим

Ford активно оновлює свої легкі комерційні транспортні засоби, у тому числі Transit Connect, розроблений спільно…

13.05.2024

Названо найнадійніші машини та автомобільні бренди за версією європейців

Власні рейтинги надійності публікує чимало організацій, але найчастіше роблять саме американські аналітики. Але такі органи…

13.05.2024

Mercedes-Benz переглянув обладнання C-Class та GLC

Mercedes-Benz C-Class та GLC отримали нову мультимедіа. Остання версія системи MBUX підтримує мережі 5G, а…

13.05.2024

Нова Mazda CX-5 збереже назву, але стане гібридом

Найпопулярніший у лінійці компанії Mazda кросовер CX-5 продається з кінця 2011 року і у своєму…

13.05.2024

Tesla планує кардинально оновити свій автопілот

Система автономного керування Full Self-Driving (FSD) від Tesla скоро отримає значне оновлення. Очікується, що нова…

13.05.2024