Авто

Експерт назвав машини, які не можна купувати у вживаному стані: вони вкрай ненадійні

Share

Купівля уживаного автомобіля може дозволити заощадити на самій машині, але потім заплатити не менше грошей за ремонт.

Автомобільний експерт Дейв Еріксон, який володіє власним YouTube-каналом «Everyman Driver» з 376 тисячами передплатників, назвав вживані машини, які краще не купувати через високу ймовірність серйозних поломок.

На перше місце в цьому анти-топі фахівець поставив мінівен Dodge Grand Caravan . Машину із квадратним дизайном зняли з виробництва у 2020 році і не просто так. Автомобіль був відомий своїми проблемами із надійністю.

Рядком нижче розташувався середньорозмірний кросовер Lincoln Aviator . За словами блогера, «Авіатори» 2020 і 2021 років випуску вважаються одними з «ламких».

Основними несправностями в них називають: електрику, систему клімат-контролю, а також виділяють такі проблеми як витік рідин та поява іржі на кузові.

Fiat 500 , який стабільно входить до списків найненадійніших машин у світі, і тут опинився у трійці найгірших. Компактвен з приставкою L, відправлений у відставку в 2020 році, вважається одним із найпроблемніших автомобілів через безліч технічних неприємностей.

Четвертим став Mini Cooper , який, незважаючи на свій приємний зовнішній вигляд, вимагає суттєвих витрат на ремонти.

Найсерйознішою несправністю в цій моделі власники називають проблему з коробкою передач, характерною для машин 2005 року випуску, а також поломки зчеплення та підсилювача кермового керування.

П’яте місце зарезервував у себе Chevrolet Spark – зокрема автомобіль 2022 модельного року. Хетчбек може похвалитися доступною ціною, але має ряд технічних проблем, які обернуться для власника в серйозні суми ремонту (несправності рульового керування, відмови трансмісії та висока витрата олії).

Замкнув перелік машин, які краще не купувати на вторинному ринку, кабріолет Volkswagen Eos. По-перше, автомобіль, відправлений на пенсію у 2015 році, коштує надто дорого. А по-друге, у нього є ряд технічних проблем, які торкаються механізму відкидного верху та вікон. Їх ремонт складний і обходиться у значні суми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт розповів, що варто зробити з автомобілем перед весною

Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…

25.03.2025

За які номери можна залишитися без водійських прав

Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…

25.03.2025

Новий Audi A5 представили у вигляді потужного гібрида

У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…

25.03.2025

Nissan вивів на тести новий кросовер із дивним вихлопом

Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…

25.03.2025

Складено рейтинг найякісніших китайських автомобільних брендів

Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…

25.03.2025

Новий кросовер Lexus вперше показали у фінальному вигляді

Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…

25.03.2025