Так компанія вирішила продемонструвати безпеку всього модельного ряду. Тест виконали на випробувальному полігоні марки. Для випробувань фахівці навмисно вибрали найбільшу і найменшу модель. Таким чином шведи хотіли показати, що конструкція їх автомобілів здатна захистити водія та пасажирів незалежно від габаритів транспортного засобу.
Довжина Volvo EX30 складає всього 4230 міліметрів, що робить електрокар компактною моделлю в лінійці шведкою марки. У цьому маса машини становить близько 1800 кілограмів. На противагу компактному кросоверу інженери протиставили п’ятиметровий позашляховик EX90, маса якого перевищує 2680 кілограмів. Під час зіткнення потужний позашляховик рухався зі швидкістю 50 кілометрів на годину, тоді як компактний SUV їхав 20 кілометрів на годину.
В результаті краш-тесту представники Volvo повідомили, що конструкція EX90 знижує ризик травмування пасажирам компактних автомобілів за рахунок нижньої частини передньої конструкції кузова, яка поглинає силу удару в процесі зіткнення. За результатами випробувань жоден манекен, який виконував роль пасажирів, не зазнав надмірних навантажень.
Електрокросовіри EX30 і EX90 поки не пройшли офіційні краш-тести асоціацій Euro NCAP або NHTSA. Однак у Volvo не сумніваються, що обидві моделі отримають максимальний безпековий рейтинг.
Згідно з дослідженням BloombergNEF, вартість акумуляторів для електромобілів досягла найнижчого рівня за останні сім років.…
Ох, як тільки одометр підкрадається до цих злощасних 100 тисяч кілометрів, у багатьох одразу починається…
SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт,…
На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…
Зима — це справжній тест для авто. Холод і погана погода можуть спричинити купу проблем,…
З 1 січня 2025 року в Україні змінюються правила імпорту автомобілів, і це справді серйозна…
Leave a Comment