Так компанія вирішила продемонструвати безпеку всього модельного ряду. Тест виконали на випробувальному полігоні марки. Для випробувань фахівці навмисно вибрали найбільшу і найменшу модель. Таким чином шведи хотіли показати, що конструкція їх автомобілів здатна захистити водія та пасажирів незалежно від габаритів транспортного засобу.
Довжина Volvo EX30 складає всього 4230 міліметрів, що робить електрокар компактною моделлю в лінійці шведкою марки. У цьому маса машини становить близько 1800 кілограмів. На противагу компактному кросоверу інженери протиставили п’ятиметровий позашляховик EX90, маса якого перевищує 2680 кілограмів. Під час зіткнення потужний позашляховик рухався зі швидкістю 50 кілометрів на годину, тоді як компактний SUV їхав 20 кілометрів на годину.
В результаті краш-тесту представники Volvo повідомили, що конструкція EX90 знижує ризик травмування пасажирам компактних автомобілів за рахунок нижньої частини передньої конструкції кузова, яка поглинає силу удару в процесі зіткнення. За результатами випробувань жоден манекен, який виконував роль пасажирів, не зазнав надмірних навантажень.
Електрокросовіри EX30 і EX90 поки не пройшли офіційні краш-тести асоціацій Euro NCAP або NHTSA. Однак у Volvo не сумніваються, що обидві моделі отримають максимальний безпековий рейтинг.
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
З наближенням зими для українських водіїв стає актуальною підготовка автомобіля до холодів та погіршення погоди.…
Австралійський офіс Mercedes-Benz запропонує місцевим покупцям лімітований варіант GLC 300 4Matic Avantgarde. Цей німецький кросовер…
Leave a Comment