Так компанія вирішила продемонструвати безпеку всього модельного ряду. Тест виконали на випробувальному полігоні марки. Для випробувань фахівці навмисно вибрали найбільшу і найменшу модель. Таким чином шведи хотіли показати, що конструкція їх автомобілів здатна захистити водія та пасажирів незалежно від габаритів транспортного засобу.
Довжина Volvo EX30 складає всього 4230 міліметрів, що робить електрокар компактною моделлю в лінійці шведкою марки. У цьому маса машини становить близько 1800 кілограмів. На противагу компактному кросоверу інженери протиставили п’ятиметровий позашляховик EX90, маса якого перевищує 2680 кілограмів. Під час зіткнення потужний позашляховик рухався зі швидкістю 50 кілометрів на годину, тоді як компактний SUV їхав 20 кілометрів на годину.
В результаті краш-тесту представники Volvo повідомили, що конструкція EX90 знижує ризик травмування пасажирам компактних автомобілів за рахунок нижньої частини передньої конструкції кузова, яка поглинає силу удару в процесі зіткнення. За результатами випробувань жоден манекен, який виконував роль пасажирів, не зазнав надмірних навантажень.
Електрокросовіри EX30 і EX90 поки не пройшли офіційні краш-тести асоціацій Euro NCAP або NHTSA. Однак у Volvo не сумніваються, що обидві моделі отримають максимальний безпековий рейтинг.
Концерн Volkswagen офіційно відродив бренд Scout, представивши кілька місяців тому позашляховик Scout Traveler та пікап…
Популярний позашляховик повинен пережити істотне зовнішнє перетворення, а також мати модернізовану технічну частину. Як машина…
Якщо ви маєте улюблений номерний знак і хочете зберегти його, але плануєте продати автомобіль, вам…
Експерти порталу HotCars провели дослідження та склали список найнадійніших спортивних автомобілів, випущених за останні десять…
Tesla продовжує розробляти інноваційні транспортні рішення, розкриваючи нові деталі про майбутні моделі. Головний дизайнер Tesla…
Багато водіїв, купуючи автомобіль, упевнені, що всі його можливості будуть докладно описані в інструкції. Однак…
Leave a Comment