Авто

Представлено новий спортивний Mercedes-Benz E-Class

Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління дебютував 25 квітня 2023 року. Рівно за рік німецька марка привезла на Пекінський автосалон нове покоління спортивної версії E-Class зі стандарною колісною базою. Представлено одразу три версії моделі вартістю від 63 370 до 77 900 доларів. Для порівняння, нинішній довгобазний E-Class «китайського» виробництва на місцевому ринку коштує від 62 000 до 82 770 доларів.

Оформленням передньої частини кузова новий спортивний E-Class нагадує Mercedes-Benz EQ. Зокрема, хромованою рамкою решітки радіатора та «інтелектуальними» фарами аналогічної форми. Задні ліхтарі у новому дизайні з елементами у вигляді трикутної зірки трохи більше, ніж у Mercedes-Benz S-Class. Решітка радіатора доступна у двох варіантах виконання. Дверні ручки – висувні. У задньому дифузорі два патрубки вихлопної системи по кутах.

У новому поколінні колісна база E-Class збільшена на 22 мм до 2961 мм. При цьому габарити моделі становлять 4949 х 1880 х 1468 мм. Коефіцієнт лобового опору складає 0,23.

Салон оформлений у стилістиці Mercedes-Benz EQS та оздоблений шкірою, металом та деревом. Окремі елементи інтер’єру виготовлені з переробленої та відновлюваної сировини. У стандартній комплектації спортивного E-Class триекранная передня сенсорна панель «MBUX super screen». Доступні дві теми оформлення: класична та спортивна. Вони відрізняються кольором внутрішнього освітлення та графікою РК-панелі приладів.

Щоб водій не відволікався на пасажирський екран, новий E-Class може зменшити його яскравість, використовуючи «режим конфіденційності». Також в арсеналі моделі пакет MBUX Entertainment Plus, підтримка 5G та цифрового ключа.

У поміч водієві передбачили автогальмування, утримання у смузі руху та інтелектуальне паркування. Система Attention Assist визначає сонливість та не сконцентрованність водія на дорозі.

За попередньою інформацією, новий E-Class укомплектували двигуном 2.0T, 48-вольтовим стартер-генератором та 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким набором автомобіль прискорюється від 0 до 100 км/год за 7,5 секунд. Офіційно параметри потужності не оголошено.

Автомобіль отримав додаткову адаптивну безступеневу систему демпфування, покращену пневмопідвіску та систему активного кермового керування задніми колесами. У комфортному режимі, коли швидкість перевищує 120 км/год, кузов автомобіля автоматично опускається на 15 мм. При цьому задні колеса можуть повертатися на кут 4,5 градусів, зменшуючи діаметр повороту автомобіля до мінімальних 10,8 м.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025