Mercedes-Benz E-Class нового, шостого покоління дебютував 25 квітня 2023 року. Рівно за рік німецька марка привезла на Пекінський автосалон нове покоління спортивної версії E-Class зі стандарною колісною базою. Представлено одразу три версії моделі вартістю від 63 370 до 77 900 доларів. Для порівняння, нинішній довгобазний E-Class «китайського» виробництва на місцевому ринку коштує від 62 000 до 82 770 доларів.
Оформленням передньої частини кузова новий спортивний E-Class нагадує Mercedes-Benz EQ. Зокрема, хромованою рамкою решітки радіатора та «інтелектуальними» фарами аналогічної форми. Задні ліхтарі у новому дизайні з елементами у вигляді трикутної зірки трохи більше, ніж у Mercedes-Benz S-Class. Решітка радіатора доступна у двох варіантах виконання. Дверні ручки – висувні. У задньому дифузорі два патрубки вихлопної системи по кутах.
У новому поколінні колісна база E-Class збільшена на 22 мм до 2961 мм. При цьому габарити моделі становлять 4949 х 1880 х 1468 мм. Коефіцієнт лобового опору складає 0,23.
Салон оформлений у стилістиці Mercedes-Benz EQS та оздоблений шкірою, металом та деревом. Окремі елементи інтер’єру виготовлені з переробленої та відновлюваної сировини. У стандартній комплектації спортивного E-Class триекранная передня сенсорна панель «MBUX super screen». Доступні дві теми оформлення: класична та спортивна. Вони відрізняються кольором внутрішнього освітлення та графікою РК-панелі приладів.
Щоб водій не відволікався на пасажирський екран, новий E-Class може зменшити його яскравість, використовуючи «режим конфіденційності». Також в арсеналі моделі пакет MBUX Entertainment Plus, підтримка 5G та цифрового ключа.
У поміч водієві передбачили автогальмування, утримання у смузі руху та інтелектуальне паркування. Система Attention Assist визначає сонливість та не сконцентрованність водія на дорозі.
За попередньою інформацією, новий E-Class укомплектували двигуном 2.0T, 48-вольтовим стартер-генератором та 9-ступінчастою автоматичною коробкою передач. З таким набором автомобіль прискорюється від 0 до 100 км/год за 7,5 секунд. Офіційно параметри потужності не оголошено.
Автомобіль отримав додаткову адаптивну безступеневу систему демпфування, покращену пневмопідвіску та систему активного кермового керування задніми колесами. У комфортному режимі, коли швидкість перевищує 120 км/год, кузов автомобіля автоматично опускається на 15 мм. При цьому задні колеса можуть повертатися на кут 4,5 градусів, зменшуючи діаметр повороту автомобіля до мінімальних 10,8 м.
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Електричний Kia EV6, який встиг за недовге життя здобути купу нагород, у тому числі стати…
Leave a Comment