Позашляховики TFSI e quattro отримали покращену гібридну установку з більш ємною батареєю та електромотором нового дизайну. Потужність версій 55 TFSI e quattro зросла до 394 кінських сил, 60 TFSI e quattro – до 490. Запас ходу на електротязі також збільшився і тепер становить максимум 90 кілометрів у циклі WLTP EAER City. З місця до ста топові гібриди розганяються за п’ять секунд. Максимальна швидкість – 240 кілометрів на годину.
Компанія Audi додала в гамму оновлених Q7 та Q8 повноцінні гібридні версії. Кросовери з індексами 55 TFSI e quattro і 60 TFSI e quattro оснащені двигуном V6 3.0 (340 к.с., 450 Нм), електромотором нового дизайну (178 к.с., 460 Нм) і більш потужною тяговою батареєю, зібраною з шести по 17 осередків у кожному та розміщеній у підполі багажника. Місткість акумулятора зросла до 25,9 кіловат-години, тому запас ходу на електротязі у гібридів збільшився і тепер дорівнює 90 кілометрам у циклі WLTP EAER City, або 85 в комбінованому WLTP EAER.
Версії з шильдиком 55 TFSI e quattro мають комбіновану віддачу 394 кінські сили і 600 Нм крутного моменту, 60 TFSI e quattro – 490 сил і 700 Нм. Раніше потужність була трохи нижчою: 381 і 462 сили за тих же значень моменту. На розгін з місця до ста молодші модифікації витрачають 5,7 секунди, старші п’ять секунд рівно. Середня витрата палива залежить від рівня заряду батареї. Якщо акумулятор повний, буде близько півтора літрів на сотню. Однак при розрядці в нуль машини почнуть “їсти” по 9-11 літрів.
У всіх гібридів електронний обмежувач спрацьовує на 240 кілометрів на годину, але на електротязі кросовери розганяються лише до 135. Потужність зарядного пристрою – 7,4 кіловат-години. З ним наповнення батареї до 100 відсотків займає 3:45. Одне з нововведень – вибір режиму початку руху: повністю електричний або гібридний. Останній активний навіть при повністю вичавленій педалі газу, а другий має дві стратегії роботи: Auto (збалансована робота ДВЗ та електромотора) та Hold (підтримка заряду батареї на заданому рівні).
Будучи в режимі підзарядки, для поповнення енергії гібриди використовують лише систему рекуперації, потужність якої при гальмуванні досягає 80 кіловат. Уповільнення до 0,3 g тут обробляють електромотори, так що гідравліка потрібна лише в окремих випадках. До списку доступного оснащення кросоверів входить матрична оптика з можливістю вибору одного з чотирьох світлових підписів, різні варіанти підвісок і, вперше для гібридів, задня вісь, що підрулює, і електромеханічні стабілізатори eAWS.