Авто

Експерт назвав машини, які не можна купувати у вживаному стані: вони вкрай ненадійні

Share

Купівля уживаного автомобіля може дозволити заощадити на самій машині, але потім заплатити не менше грошей за ремонт.

Автомобільний експерт Дейв Еріксон, який володіє власним YouTube-каналом «Everyman Driver» з 376 тисячами передплатників, назвав вживані машини, які краще не купувати через високу ймовірність серйозних поломок.

На перше місце в цьому анти-топі фахівець поставив мінівен Dodge Grand Caravan . Машину із квадратним дизайном зняли з виробництва у 2020 році і не просто так. Автомобіль був відомий своїми проблемами із надійністю.

Рядком нижче розташувався середньорозмірний кросовер Lincoln Aviator . За словами блогера, «Авіатори» 2020 і 2021 років випуску вважаються одними з «ламких».

Основними несправностями в них називають: електрику, систему клімат-контролю, а також виділяють такі проблеми як витік рідин та поява іржі на кузові. 

Fiat 500 , який стабільно входить до списків найненадійніших машин у світі, і тут опинився у трійці найгірших. Компактвен з приставкою L, відправлений у відставку в 2020 році, вважається одним із найпроблемніших автомобілів через безліч технічних неприємностей. 

Четвертим став Mini Cooper , який, незважаючи на свій приємний зовнішній вигляд, вимагає суттєвих витрат на ремонти.

Найсерйознішою несправністю в цій моделі власники називають проблему з коробкою передач, характерною для машин 2005 року випуску, а також поломки зчеплення та підсилювача кермового керування.

П’яте місце зарезервував у себе Chevrolet Spark – зокрема автомобіль 2022 модельного року. Хетчбек може похвалитися доступною ціною, але має ряд технічних проблем, які обернуться для власника в серйозні суми ремонту (несправності рульового керування, відмови трансмісії та висока витрата олії).

Замкнув перелік машин, які краще не купувати на вторинному ринку, кабріолет Volkswagen Eos. По-перше, автомобіль, відправлений на пенсію у 2015 році, коштує надто дорого. А по-друге, у нього є ряд технічних проблем, які торкаються механізму відкидного верху та вікон. Їх ремонт складний і обходиться у значні суми.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla визнає падіння попиту на свої електрокари

Занедбаний торговий центр поступово заповнюється автомобілями Tesla, що викликає питання про рівень попиту на них.…

18.06.2025

Названо 5 найкращих компактних кросоверів 2025 року за версією What Car

Компактні кросовери залишаються одними з найпопулярніших автомобілів в Україні - як на ринку нових авто,…

18.06.2025

У мережі з’явилося бачення нового Toyota Highlander (ФОТО)

Перша генерація популярного серед сімейних автовласників кросовера Toyota Highlander з'явилася на світ на початку цього…

18.06.2025

Як розпізнати скручений пробіг: експерт назвав головні ознаки

Несумлінні продавці часто скручують пробіг уживаних автомобілів, намагаючись приховати справжній стан машини. Але навіть після…

18.06.2025

Tesla очолила рейтинг найамериканськіших авто 2025 року

У свіжому рейтингу найбільш американських автомобілів від Cars.com лідирують електрокари. Перші чотири позиції посіли моделі…

18.06.2025

Поліцейські проводять рейди проти порушень серед неповнолітніх водіїв скутерів

У Львівській громаді стартували профілактичні рейди, під час яких офіцери громади разом із мотопатрулем відвідують…

18.06.2025