Авто

Експерт назвав машини, які не можна купувати у вживаному стані: вони вкрай ненадійні

Купівля уживаного автомобіля може дозволити заощадити на самій машині, але потім заплатити не менше грошей за ремонт.

Автомобільний експерт Дейв Еріксон, який володіє власним YouTube-каналом «Everyman Driver» з 376 тисячами передплатників, назвав вживані машини, які краще не купувати через високу ймовірність серйозних поломок.

На перше місце в цьому анти-топі фахівець поставив мінівен Dodge Grand Caravan . Машину із квадратним дизайном зняли з виробництва у 2020 році і не просто так. Автомобіль був відомий своїми проблемами із надійністю.

Рядком нижче розташувався середньорозмірний кросовер Lincoln Aviator . За словами блогера, «Авіатори» 2020 і 2021 років випуску вважаються одними з «ламких».

Основними несправностями в них називають: електрику, систему клімат-контролю, а також виділяють такі проблеми як витік рідин та поява іржі на кузові. 

Fiat 500 , який стабільно входить до списків найненадійніших машин у світі, і тут опинився у трійці найгірших. Компактвен з приставкою L, відправлений у відставку в 2020 році, вважається одним із найпроблемніших автомобілів через безліч технічних неприємностей. 

Четвертим став Mini Cooper , який, незважаючи на свій приємний зовнішній вигляд, вимагає суттєвих витрат на ремонти.

Найсерйознішою несправністю в цій моделі власники називають проблему з коробкою передач, характерною для машин 2005 року випуску, а також поломки зчеплення та підсилювача кермового керування.

П’яте місце зарезервував у себе Chevrolet Spark – зокрема автомобіль 2022 модельного року. Хетчбек може похвалитися доступною ціною, але має ряд технічних проблем, які обернуться для власника в серйозні суми ремонту (несправності рульового керування, відмови трансмісії та висока витрата олії).

Замкнув перелік машин, які краще не купувати на вторинному ринку, кабріолет Volkswagen Eos. По-перше, автомобіль, відправлений на пенсію у 2015 році, коштує надто дорого. А по-друге, у нього є ряд технічних проблем, які торкаються механізму відкидного верху та вікон. Їх ремонт складний і обходиться у значні суми.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025